تشدید نظارت بر خودروهای فرسوده و تعطیلی موقت آجرپزی‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در جلسه کارگروه آلودگی هوا خواستار تشدید نظارت بر موتورسیکلت‌ها و خودروهای فرسوده و دارای کارت معاینه فنی شدیم تا از افزایش آلودگی جلوگیری شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در جلسه کارگروه آلودگی هوا خواستار تشدید نظارت بر موتورسیکلت‌ها و خودروهای فرسوده و دارای کارت معاینه فنی شدیم تا از افزایش آلودگی جلوگیری شود.
منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به برگزاری کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوای اصفهان اظهار داشت: کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوای اصفهان تشکیل شد و در این جلسه گزارش پایش و وضعیت ایستگاه‌ها اعلام شد.
وی افزود: تصمیماتی در زمینه اجرای طرح‌های ترافیکی در شهر گرفته شد که پلیس راهنمایی و رانندگی نظارت و کنترل بیشتری در راستای تردد خودروها داشته باشد و همچنین با تردد خودروهای فرسوده مقابله کند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: همچنین بر زمینه تشدید نظارت بر موتورسیکلت‌ها و خودروهای فرسوده و دارای کارت معاینه فنی تصمیم‌گیری شد، علاوه بر این خواستار نظارت بیشتر بر تردد خودروها در محدوده‌ زوج و فرد شدیم.
وی با بیان اینکه قرار شد اداره‌کل محیط‌زیست هم روی صنایعی که در لیست آلایندگی قرار دارند نظارت بیشتری داشته باشند، گفت: مقرر شد همچنین کارخانه‌های آجرپزی و کارخانه‌هایی که در محدوده طرح‌ آلاینده‌ها هستند موقتاً به صورت ویژه تعطیل شوند تا آلودگی هوا کنترل شود.
شیشه فروش بیان کرد: فعالیت‌هایی که سبب افزایش آلایندگی می‌شود از جمله آتش روشن کردن در مکان‌هایی که خار و خاشاک وجود دارد و همچنین فعالیت‌های عمرانی که گرد و خاک تولید می‌کند طی 2 الی 3 روز آینده مورد مراقبت بیشتری قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه جلسه دیگری در راستای آلودگی هوای اصفهان امشب برگزار می‌شود، اضافه کرد: قرار شد تا شب پایش‌های لازم صورت بگیرد و تمهیدات لازم برای روز یکشنبه اندیشیده شود همچنین نسبت به تعطیلی مدارس و یا ادارات در روز یکشنبه در جلسه شامگاه شنبه تصمیم گیری خواهد شد که متعاقباً اخبار را اعلام خواهیم کرد.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار