کربکندی: انتظارات از سپاهان بیشتر است

سرمربی سابق تیم ذوب‌آهن گفت: دربی اصفهان همواره حساسیت خود را داشته و نتیجه دربی قابل پیش‌بینی نیست.

سرمربی سابق تیم ذوب‌آهن گفت: دربی اصفهان همواره حساسیت خود را داشته و نتیجه دربی قابل پیش‌بینی نیست.
رسول کربکندی در گفت‌وگو با تسنیم درباره دربی اصفهان اظهار داشت: دربی همواره حساسیت خود را دارد، هر 2 تیم پس از نتایج ضعیف در نیم فصل نخست، نیم فصل دوم را بهتر آغاز کردند، نتیجه غیرقابل پیش‌بینی است و اگر اکنون سپاهان و ذوب‌آهن شرایط گذشته خود را داشتند، نتیجه دربی قابل پیش‌بینی بود.
وی افزود: سپاهان و ذوب‌آهن در آغاز نیم فصل دوم نتایج بدی نگرفته و با ترمیم تیم‌های خود باید بسیاری از نتایج نیم‌فصل نخست خود را جبران کرده‌اند.
سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: هر 2 تیم شرایط خوبی داشته و بازی غیرقابل پیش‌بینی است، چراکه از شرایط گذشته خود خارج شدند. ذوب‌آهن در هفته گذشته پیکان را شکست داده و سپاهان نیز در جم مساوی کرده و در مجموع نتایج هر 2 تیم هر هفته بهتر می‌شود. سپاهان و ذوب‌آهن هماهنگی لازم را به دست آورده و به نظر می‌رسد تماشاگران بازی خوبی را شاهد باشند.
وی تصریح کرد: از 2 تیم اصفهانی انتظارات زیادی وجود دارد که این انتظارات از سپاهان بیشتر است، چرا که بازیکنان زیادی را در اختیار و برای نیم فصل دوم نیز بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفته است و دروازه‌بان خوبی که به تازگی به سپاهان پیوسته سبب حساسیت بازی برای مهاجمان حریف می‌شود.
کربکندی بیان کرد: هر 2 تیم به امتیاز کامل این دیدار نیاز دارند که سپاهان با توجه به اینکه در جدول پس از ذوب‌آهن قرار گرفته به برد در این دیدار نیاز شدیدی دارد.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار