استاندار اصفهان: کوتاهی‌ها در زمینه حل مشکل بیکاری با کار مضاعف برطرف شود

استاندار اصفهان گفت: به شکرانه این مردم آگاه و فهیم و جوانان باید تلاش کنیم که نرخ بیکاری که در استان 14 درصد و رقم بالایی است کاهش یابد و اگر کوتاهی صورت گرفته با تلاش و کار مضاعف برطرف شود.

استاندار اصفهان گفت: به شکرانه این مردم آگاه و فهیم و جوانان باید تلاش کنیم که نرخ بیکاری که در استان 14 درصد و رقم بالایی است کاهش یابد و اگر کوتاهی صورت گرفته با تلاش و کار مضاعف برطرف شود.

به گزارش فارس، محسن مهرعلیزاده در جلسه ستاد عالی دهه فجر و کمیته‌های 23 گانه استانی و ستادهای دهه فجر شهرستان‌های استان در جهت گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان مشکلات مربوط به بیکاری و اشتغال جوانان اظهار داشت: زمانی که احساس می‌شود در خانواده‌ای فرزند خانواده در رنج است، دیگران هم عذاب خواهند کشید و باید برای رفع مشکلات جوانان تلاش شود.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر، افزود: مردم از افزایش قیمت، بیکاری جوانان و ... ناراضی هستند ولی صف خود را از ضدانقلاب و تحریکات دشمنان به خوبی جدا کردند.

استاندار اصفهان ادامه داد: به شکرانه این مردم آگاه و فهیم و جوانان باید تلاش کنیم که نرخ بیکاری که در استان 14 درصد و رقم بالایی است کاهش یابد و اگر کوتاهی صورت گرفته با تلاش و کار مضاعف برطرف شود.

وی بر برگزاری نمایشگاه‌های اثرگذار در ایام دهه مبارک فجر تأکید و اضافه کرد: نمایشگاه‌ها باید اثرگذار باشند و اقداماتی که در راستای توقع جوانان و مردم جامعه صورت گرفته شده است به معرض دید گذاشته شده و به شیوه روز و مدرن نمایش داده شود.

مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: بیان کردن دستاوردها به شکل مطلوب که به ضد تبلیغ تبدیل نشود باید در برنامه‌ها قرار گیرد.

وی با بیان این‌که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باید همانند سال‌های گذشته پرشور و پرشکوه باشد، ابراز داشت: بدنه روشنفکر، تحصیل‌کرده و جوانان باید حضور پرشور در راهپیمایی داشته باشند.

استاندار اصفهان در ادامه مطرح کرد: مردم در مراسم مختلف از جمله 22 بهمن و روز قدس کم نگذاشتند، باید باز هم حضور یابند و باید حضور جوانان تحصیل‌کرده در راهپیمایی پررنگ‌تر از سال‌های گذشته باشد.

وی با بیان این‌که دشمنان انقلاب و منافقان هر لحظه آماده ضربه زدن به کشور و مردم هستند، اذعان کرد: ما باید هنر این را داشته باشیم که این خانواده 80 میلیونی را به شکل صمیمی گرد هم آوریم و باید امسال اقدامات متفاوتی در این خصوص صورت گیرد.

مهرعلیزاده یادآور شد: جوانان با هر سلیقه و طرز فکری صاحبان کشور هستند و وجود آنان برای کشور ارزشمند است و باید برنامه‌هایی تدارک دیده شود که انگیزه لازم را برای حضور آنان در راهپیمایی 22 بهمن ایجاد کند.

وی تأکید کرد: همه تشکل‌های دانشجویی باید حضور داشته باشند چرا که انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همه است.

استاندار اصفهان با بیان این‌که انتقاد باید در بستر و مسیر درست خود قرار گیرد، ابراز داشت: همه جوانان و مردم، نظام و انقلاب و قانون اساسی کشور و فلسفه ایثار و شهادت را قبول دارند، هر وقت با روی گشاده انتقادها را بپذیریم درک خواهند کرد و خواهند پذیرفت که برای رفع مشکلات تلاش می‌کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: باید دید که از این انقلاب و این حرکت اصیل که به قول امام خمینی(ره) انفجار نور بود چگونه می‌توانیم استفاده کنیم تا حضور پرشور و حداکثری و با حضور همه دیدگاه‌ها، احزاب و تشکل‌های مختلف را داشته باشیم.

مهرعلیزاده با تأکید بر این‌که شعارهای ایام دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن باید تنها دشمنان نظام و انقلاب را هدف قرار دهد، عنوان کرد: دشمنان اتحاد مردم را نشانه گرفته‌اند و نباید خودمان نیز به دشمنان کمک کنیم.

وی با تأکید بر این‌که باید اتحاد ملت به عنوان نقطه قوت انقلاب حفظ شود، اظهار داشت: اتحاد مردم باعث پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و فائق آمدن بر مشکلات شد، نباید مسائل و شعارها معطوف به ایجاد و بروز اختلافات داخلی شود.

استاندار اصفهان با اشاره به این‌که باید تلاش شود که راهپیمایی 22 بهمن به یک جشن ملی تبدیل شود و به آنچه صورت گرفته است مباهات شود، افزود: باید همه ایام دهه فجر و 22 بهمن به محل نشاط و جشن تبدیل شود و بتوانیم روزهای پرنشاطی را برای مردم رقم بزنیم.

وی با بیان این‌که دهه فجر امسال آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: باید برنامه‌ها و شعارهای ویژه‌ای تدارک دیده شود .

مهرعلیزاده در پایان خواستار حضور مسؤولان و مدیران در محلات و مساجد و دیدار با مردم در این ایام شد و مطرح کرد: مردم همت و غیرت مسؤولان را می‌خواهند، باید مسؤولان نیز با حضور در بین مردم متوجه شوند که در خصوص وظایف کاری خود و درخواست‌های مردم چه کاری صورت گرفته است.

ارسال نظر