حضور ۳ کاتارو اصفهانی در اردوی تیم ملی کاراته رده سنی پایه پسران

۳ کاتارو اصفهانی برای حضور در مرحله دوم رقابتهای انتخابی تیم ملی کاتا رده های نوجوانان، جوانان و امیدها دعوت شدند.

حضور ۳ کاتارو اصفهانی در اردوی تیم ملی کاراته رده سنی پایه پسران

به گزارش ایمنا، از ۹ کاتارو برای حضور در دومین مرحله رقابتهای انتخابی تیم ملی کاتا که روز ۱۳ اردیبهشت ماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می شود، دعوت شد که نام سه کاتارو اصفهانی نیز در میان آنها به چشم می خورد. در این مرحله از انتخابی پس از مبارزات نفرات دعوت شده در دور نخست، در نهایت یک کاتارو در هر رده سنی باقی می‌ماند که در مرحله بعدی، نفرات باقی مانده درهر رده سنی باید با نفرات اول تا سوم مشترک قهرمانی کشور مبارزه کنند.
اسامی کاتاروهای دعوت شده به این شرح است:
علی عالی مرام از اصفهان ، حسین پور از آذربایجان شرقی، محمدصدرا شیرزی از آذربایجان شرقی، امیررضا شیخ الاسلام از اصفهان ، مجتبی سلطان آقایی از اصفهان ، امیر حسین گنجی از کرمان، امیرحسین نوری از تهران، محمد شایان ابراهیمی زاده از مرکزی، امان الله حسین پور از آذربایجان شرقی و امیر حسین کرمی از آذربایجان شرقی.
نفرات برتر این رقابت‌ها برای حضور در اردوی آمادگی تیم اعزامی به قهرمانی آسیا در قزاقستان گزینش خواهند شد.
گفتنی است، امیر حسین آرمیده از مازندران، امیر یزدان تدین از تهران، جاوید بهمن جاه از فارس و عباس حیاتی فر کرمان در کاتای انفرادی امید. در کاتای نوجوانان، سید محمدرضا کشاورز از فارس، سیدمرتضی جعفری از کرمان، متین زارع از تهران، محمد مصطفی نفری زاده و در کاتای جوانان، احمدرضا محمودی از تهران، دانیال نصیرایی از مازندران، محمد امین پایدار از فارس، مهدی رضایی از کرمان.


ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار