مسؤول رسیدگی به مشکلات کارگری اصفهان مشخص شد

استاندار اصفهان مسؤولیت پیگیری رفع مشکلات کارگری کارخانجات تولیدی استان اصفهان را به دستیار ویژه خود سپرد.

استاندار اصفهان مسؤولیت پیگیری رفع مشکلات کارگری کارخانجات تولیدی استان اصفهان را به دستیار ویژه خود سپرد.

به گزارش فارس ، استاندار اصفهان با صدور حکمی مسؤولیت رسیدگی و پیگیری رفع مشکلات تأمین مواد اولیه، مسائل کارگری کارخانجات تولیدی فعال استان اصفهان با استفاده از ظرفیت های اداری، قانونی و کارشناسی موجود استانداری را به امیر کریمی دستیار ویژه خود سپرد.

در این حکم آمده است: از آنجا که بعضاً شرکت ها و کارخانجات تولیدی فعال استان دچار برخی مشکلات اعم از تأمین مواد اولیه، مسائل کارگری، امور اداری مرتبط با دستگاه‌های دولتی، بانک‌ها و ... می‌شوند که عدم رسیدگی به موقع موجب بروز مشکلات بعدی بیشتری می‌شود؛ بدینوسیله مسؤولیت رصد، رسیدگی، پیگیری و رفع مشکلات مربوطه با استفاده از ظرفیت‌های اداری، قانونی و کارشناسی موجود استانداری به عهده جنابعالی واگذار می‌شود.

استاندار اصفهان در ادامه حکم تصریح کرده است: هماهنگی با هر 3 حوزه معاونت‌های استانداری و همکاری متقابل معاونان جهت بهره‌برداری از ظرفیت‌های مورد نظر ضروری است؛ سازمان‌ها، ادارات کل و کلیه دستگاه‌های اداری مرتبط استان مکلف به همکاری با شما هستند.

وی همچنین یادآور شده است: مسؤولیت شما محدود به اقدامات کلان است و نباید به مداخله در امور و وظایف دستگاه‌های اجرایی مربوطه منجر شود اما دستگاه‌های اجرایی مذکور مکلف هستند در چارچوب وظایف قانونی خود در موارد ابلاغی در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کرده و پاسخگو باشند.

به گزارش فارس، امیر کریمی مدیرکل اسبق صنایع سنگین و صنایع استان اصفهان است که در کارنامه اجرایی وی عضویت در هیأت مؤسس شهرک علمی و تحقیقاتی استان، نمایشگاه‌های بین‌المللی استان و عضویت در هیأت‌مدیره شرکت ساخت تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی کشور به‌ چشم می‌خورد.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار