عباس سروری به کادر فنی سپاهان اضافه شد

عباس سروری به کادر فنی تیم فوتبال سپاهان اضافه شدند.

عباس سروری به کادر فنی تیم فوتبال سپاهان اضافه شدند.
به گزارش ایمنا، تیم فوتبال سپاهان پس از کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر تا رده سیزدهم جدول رده‌بندی سقوط کرده و شرایط این تیم که قهرمانی در پنج دوره لیگ برتر را در کارنامه خود دارد، فوتبال‌دوستان اصفهانی را نگران کرده است.

پس از تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه سپاهان و استعفای زلاتکو کرانچار از سرمربیگری این تیم، منصور ابراهیم‌زاده از هفتم بهمن ماه رسماً سکان هدایت زردپوشان اصفهانی را در دست گرفت تا نجات سپاهان از خطر سقوط به لیگ دسته یک، مأموریت این مربی بومی باشد.

ابراهیم‌زاده از بدو ورود خود به اصفهان از تقویت کادر فنی تیم فوتبال سپاهان سخن می‌گفت و در ادامه نیز، غلامرضا امینی‌زاد به عنوان مربی بدنساز به کادر فنی طلایی‌پوشان اضافه شد.

همچنین به گفته ابراهیم‌زاده، عباس سروری، از مربیان فوتبال اصفهان از روز گذشته به عنوان کمک مربی به کادر فنی سپاهان اضافه شده است. همچنین محمود یاوری از چهارشنبه هفته گذشته به عنوان مدیر فنی و مشاور ابراهیم‌زاده، به سپاهان کمک می‌کند.

تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۱۶ فردا جمعه ۲۰ بهمن ماه و در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف نفت تهران می‌رود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار