افزایش تولید ذوب‌آهن اصفهان در 11 ماه نخست سال جاری

اردشیر افضلی معاون بهره‌برداری ذوب‌آهن اصفهان از افزایش تولید این شرکت در 11 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

اردشیر افضلی معاون بهره‌برداری ذوب‌آهن اصفهان از افزایش تولید این شرکت در 11 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
وی در تشریح این افزایش تولید گفت: تلاشگران ذوب‌آهن اصفهان موفق شدند از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به 11 ماهه اول سال گذشته افزایش 25 درصدی در تولید کک، افزایش حدود 6 درصد در تولید بخش فولادسازی و افزایش بیش از 11 درصد را در تولید آگلومره رقم بزنند. وی با اشاره به اینکه ذوب‌آهن اصفهان در آستانه پنجاه‌سالگی قرار دارد، گفت: این مجتمع عظیم صنعتی نقش مهمی در شکل‌گیری صنعت فولاد کشور ایفا کرده و امروز نیز در ابعاد مختلف به بالندگی و توسعه خود ادامه می‌دهد.
افضلی ضمن اشاره به تنوع تولیدات ذوب‌آهن گفت: این شرکت بویژه در بخش نورد، در کشور منحصربه‌فرد است و قادر به تولید محصولاتی همچون تیرآهن بال پهن، ریل و مقاطع مختلف است که در کشور تنها تولیدکننده این محصولات محسوب می‌شود.
معاون بهره‌برداری ذوب‌آهن به فعالیت‌های زیست‌محیطی این شرکت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: این شرکت از 15 سال گذشته اقدامات گسترده‌ای برای کاهش مصرف آب انجام داده که حاصل آن صرفه‌جویی 50 درصدی در این زمینه است. در ضمن این شرکت که از پساب زرین‌شهر برای تأمین آب خود استفاده می‌کند، اقدامات جدیدی برای استفاده از پساب شهرهای اطراف آغاز کرده که تأثیر چشمگیری در کاهش مصرف آب خواهد داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار