مسکو: مداخله آمریکا در کشورهای دیگر بر کسی پوشیده نیست

یک مقام عالیرتبه روسیه از عدم شرکت آمریکا در جلسه مشترک امنیت سایبری در ژنو به شدت انتقاد کرد.

یک مقام عالیرتبه روسیه از عدم شرکت آمریکا در جلسه مشترک امنیت سایبری در ژنو به شدت انتقاد کرد.
به گزارش تسنیم به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اعلام کرد که آمریکا سابقه طولانی مدت در دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر از جمله روسیه را دارد.
وی در گفتگو با خبرنگاران گفت: احتمالا اظهارنظر درباره بیانیه‌های وزارت خارجه صحیح نیست. این واقعیت که آمریکا سابقه طولانی مدت در مداخله در امور داخلی کشورهای دیگر و فرآیند انتخاباتی بسیاری از کشورها، ازجمله کشور ما را دارد، بر کسی پوشیده نیست و حتی آمریکایی‌ها نیز به این مسئله باور دارند.
سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه نیز در جلسه کمیسیون موقت شورای فدراسیون روسیه برای حفاظت از اقتدار کشور و مقاومت در برابر دخالت در امور داخلی روسیه گفت که شدت رویارویی با ایالات متحده در فضای اطلاعاتی تنها افزایش خواهد یافت.
سرگئی ریابکوف گفت که توقف مشاور با روسیه در زمینه امنیت سایبری در ژنو به شیوه‌ای زشت، با بهانه‌ای غیرقابل باور و تقریبا یک ساعت پیش از آغاز جلسه انجام شد.
طبق گفته ریابکوف "این مشاوره‌ها قرار بود در 27 و 28 فوریه در ژنو انجام شود اما یک ساعت قبل از آغاز و زمانی که هیئت روسی در محل جلسه حاضر شده بود، به صورت رسمی و از سوی وزارت خارجه آمریکا تصمیم به عدم برگزاری جلسه به ما اطلاع داده شد.
ریابکوف در سخنرانی خود در گزارش سالانه کمیسیون گفت: البته مسیر مرکزی این مقابله، درگیری از نوع اطلاعاتی است. به نظرم شدت مبارزه‌ها در فضای اطلاعاتی بدون شک افزایش خواهد یافت و همه ما باید این مسئله در دوره پیش رو کنار بیاییم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار