حسینی: صحبتی در مورد قرارداد با من نشده

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به دنبال جایگاه مشخصی نبودیم و به دنبال این بودیم تا یک تیم خوب داشته باشیم و فوتبال خوبی بازی کنیم.

حسینی: صحبتی در مورد قرارداد با من نشده

به گزارش خبرنگار ایمنا ، سیدمجتبی حسینی عصر چهارشنبه و در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل پدیده مشهد در هفته پایانی لیگ برتر اظهار کرد: ابتدا از اصحاب رسانه تشکر می‌کنم که در فصل 95-96 برای اطلاع‌رسانی درست اخبار تیم در کنار ما بودند و زحمت کشیدند. امیدوارم در بازی آخر بتوانیم جایگاهمان را ارتقا دهیم و بازی خوبی ارائه کنیم.

وی افزود: پدیده در مدت اخیر پیشرفت خوبی داشته و فوتبال یکدستی به نمایش می‌گذارد اما امیدوارم با توجه به شناختی که از آنها داریم بتوانیم از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و نتیجه‌ای که شایسته ما است به دست آوریم.

حسینی در مورد غایبان تیمش گفت: علی حمام را به دلیل مصدومیت و حجت حق‌وردی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد جایگاه تیمش بیان داشت: به دنبال جایگاه مشخصی نبودیم و به دنبال این بودیم تا یک تیم خوب داشته باشیم و فوتبال خوبی بازی کنیم. خوشبختانه تا اندازه زیادی به خواسته خود رسیدیم.

حسینی اضافه کرد: نتایج قابل دفاعی داریم و تیم خوبی جمع کردیم که منظم، هدفمند و جوان است. خدا را شاکرم که توانستیم اثرگذار باشیم و امیدوارم این اثرگذاری در آینده به ما کمک کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا در مورد قرارداد خود با ذوب‌آهن گفت: در انتهای فصل قرارداد من تمام می‌شود ولی صحبت خاصی در این مورد با من نشده و تمام تمرکز ما این است که بتوانیم یک بازی در لیگ و بازی دیگر در آسیا را با موفقیت به پایان برسانیم.


ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار