احتمال دیدار هیئت ۴۰ نفره از کشاورزان ورزنه با استاندار اصفهان

به دنبال اعتراض کشاورزان اصفهانی در منطقه ورزنه احتمالا یک هیئت ۴۰ نفره به نمایندگی از کشاورزان با استاندار اصفهان دیدار می کند.

به دنبال اعتراض کشاورزان اصفهانی در منطقه ورزنه احتمالا یک هیئت ۴۰ نفره به نمایندگی از کشاورزان با استاندار اصفهان دیدار می کند.

به گزارش مهر، به دنبال کمبود منابع آبی در اصفهان و نبود آب برای کشت بهاره کشاورزان اصفهانی، این قشر از دو روز پیش با تجمع در ورزنه که یکی از شهرهای شرق اصفهان است، اعتراض خود را به خسارت وارد شده به زمین های کشاورزی و سیاست های آبی در قبال کشاورزان اعلام کردند.

با این وجود استاندار اصفهان از هفته گذشته تلاش هایی را برای این مسئله آغاز کرده و بنا بر تصمیم شورای حفاظت از منابع آب استان اصفهان و به گفته مهرعلیزاده قرار است از سه شنبه هفته جاری پرداخت خسارت به کشاورزان در ازای عدم کشت در سال جاری به آنها اختصاص داده شود.

منابع پرداخت این خسارت از سوی صنایعی است که در استان اصفهان از آب زاینده رود برای تولید خود بهره مند می شوند و اکنون در قالب مابه ازاء تأمین پایدار آب برای صنعت، باید هزینه این خسارت را تامین کنند.

برخی منابع محلی از احتمال حضور استاندار در منطقه ورزنه که کشاورزان در آنجا حضور دارند، حکایت دارد. همچنین شنیده ها حاکی از آن است که قرار است یک هیئت ۴۰ نفره به نمایندگی از کشاورزان در استانداری با محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان دیدار کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار