آمریکا مولفه‌های لازم برای جنگ با کشور ما را ندارد

معاون فرهنگی سپاه گفت: آمریکا مولفه‌های لازم برای جنگ نظامی با کشور ما را ندارد و صحبت درباره سایه جنگ، تلاش برای گمراه کردن ذهن مردم از موضوع بنیادینی همچون اقتصاد است.

آمریکا مولفه‌های لازم برای جنگ با کشور ما را ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست مجمع اقشار بسیج استان اصفهان با اشاره به برخی صحبت‌ها پیرامون اینکه برجام سایه جنگ را از سر کشور ما برداشته است، اظهار داشت: آمریکا هیچ یک از مولفه‌های لازم برای جنگ نظامی با کشور ما را ندارد و به همین دلیل جرئت نزدیک شدن به ایران را نخواهد داشت.

وی افزود: کشوری که از نظر اقتصادی، پشتوانه مردمی و وجهه بین‌المللی دارای مشکلات جدی است تنها در کشورهایی مداخله نظامی کرده که دارای شکاف داخلی در اداره کردن کشور خود هستند اما برای کشوری که مردمش برای حفظ انقلاب و نظام هم‌سو و همفکر هستند سایه جنگی وجود ندارد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آمریکا جرئت ندارد برابر قوای نظامی ایران با این توان و هزینه صف‌آرایی کند و این صحبت‌ها در باره سایه جنگ در واقع تلاشی ناموفق برای گمراه کردن ذهن مردم از موضوع بنیادینی همچون اقتصاد است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه در رفع مشکلات اقتصادی کشور باید نگاه ما به توانایی‌های داخلی باشد، تصریح کرد: اگر دولتی را انتخاب کنیم که نگاهی صرفا خارجی برای رفع مشکلات داشته باشد آنگاه باید چهار سال در تکاپوی حفظ نظام، استقلال و سرمایه‌های کشور برآییم.

وی با بیان اینکه ملت ایران نتیجه این تفکر را چشیده است، ادامه داد: دولتی که معتقد به توان داخلی اتس مسیر رشد کشور را هموار ساخته و از مشارکت مردمی برای تحقق اهداف کشور و گذر از گردنه‌های سخت اقتصادی استفاده خواهد کرد.

لازمه تقویت تولید داخلی جلوگیری از واردات بی رویه کالاها است

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه لازمه تقویت تولید داخلی جلوگیری از واردات بی رویه کالاها است، ابراز داشت: در این راستا باید به واردات فناوری و کالاهای سرمایه‌ای اکتفا کنیم و مردم نیز باید در یک تصمیم مشترک متحدانه از تولید داخلی حمایت و زمینه‌های صادرت آنها را نیز فراهم سازیم.

وی اضافه کرد: لازم است با استفاده از نظرات کارشناسی متخصصان اقتصادی و مرتبط کردن صنعت و دانشگاه زمینه ارتقای کیفیت کالاهای ایران را فراهم کنیم تا مردم نیز تمایل بیشتری برای مصرف کالای ایرانی داشته باشند.

سردار نقدی با بیان اینکه توانمندی های نظامی کشور ما بی بدیل است، گفت: ما پیچیده‌ترین فناوری‌ها ی را از صفر و با تکیه بر توان داخلی به دست آوردیم ، زمانی که هوش ایرانی می‌تواند به چنین دانش و علوم پیشرفته‌ای دست پیدا کند چرا قادر نباشد موتورهای ساده خودروهای سواری را بسازند.

همه مردم برای تحقق اقتصادی مقاومتی باید وارد صحنه شوند

وی با تاکید بر اینکه همه مردم برای تحقق اقتصادی مقاومتی باید وارد صحنه شوند، اظهار داشت: بسیج دانشجویی باید در صنعت و دانشگاه نقش‌آفرینی کند و اساتید و کارشناسان را نیز درگیر این مسئله کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار