دستگیری سارقان مجهز به کارگاه ذوب طلا

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سرقت مجهز به کارگاه ذوب طلا خبر داد و گفت: سارقان با شناسایی افرادی که به کارگاه های ذوب طلا مراجعه می کردند، 22 کیلوگرم طلا به سرقت برده بودند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سرقت مجهز به کارگاه ذوب طلا خبر داد و گفت: سارقان با شناسایی افرادی که به کارگاه های ذوب طلا مراجعه می کردند، 22 کیلوگرم طلا به سرقت برده بودند.

به گزارش فارس ، سردار مهدی معصوم‌بیگی فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت به عنف کیف حاوی طلا از او، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، فرد شاکی به همراه 13 کیلوگرم طلا به وسیله یک کیف دستی به یکی از کارگاه‌های ذوب طلا مراجعه که در نزدیکی کارگاه 3 فرد نقابدار با استفاده از سلاح سرد به وی حمله و کیف حاوی طلا او را سرقت می‌کنند و از صحنه متواری می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان این که کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود از سرقت دیگری به مقدار 9 کیلو و 652 گرم با همین شگرد مطلع شدند، گفت: سرانجام با انجام یک سری اقدامات تخصصی رد پای یکی از سارقان سابقه دار در این سرقت‌ها به دست آمد و طی عملیاتی ویژه با هماهنگی مقام قضایی او دستگیر و به بزه انتسابی با هم‌دستی 2 نفر دیگر اقرار کرد که این متهمان نیز در یک عملیات هماهنگ در مخفی‌گاه خود دستگیر شدند.

وی با بیان این که سارقان مجهز به کارگاه ذوب طلا بودند، خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت‌گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد، سارقان طلاهای سرقتی را در کارگاه خود ذوب و با فروش آن‌ها اقدام به خرید خودروهای لوکس و یک قطعه باغ در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان کرده بودند.

معصوم‌بیگی با بیان این که در مجموع این سارقان اقدام به سرقت 22 کیلو و 652 گرم طلا کرده بودند، از تحویل سارقان طلا به مراجع قضایی خبر داد و اذعان داشت: به کسانی که اقدام به حمل طلا با کیف دستی می‌کنند، توصیه می‌شود از تردد به صورت تک‌نفری خودداری کرده و حتماً یک یا 2 نفر را همراه خود داشته باشند و به کارگاه‌های غیر مطمئن و فاقد پروانه کسب مراجعه نکنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار