احیای سالن سینمایی مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان

مدیر مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان با بیان اینکه تجهیزات سالن سینمایی فرشچیان دچار مشکل شده است، گفت: برای احیای سالن سینمایی مجتمع فرشچیان پیگیری‌هایی صورت گرفته و به دلیل گذشت چندین سال از مجوز اولیه آن نیاز به اخذ مجوز جدید از اداره ارشاد است.

احیای سالن سینمایی مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان

علی گرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به راه‌اندازی مجدد کافه کتاب در مجتمع فرشچیان اظهار کرد: احیای کافه کتاب که مدتی به صورت متروکه درآمده بود از جمله اقداماتی است که در سال 96 در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان صورت گرفته است.

وی افزود: کافه کتاب با سبکی هنری و فرهنگی پاتوقی برای هنرمندان اصفهانی است تا در کنار دیگر فعالیت‌ها در آن استراحت کنند؛ کافه کتاب در حقیقت یک کافی‌شاپ همراه با کتاب برای مطالعه است که برای استفاده هنرمندان تخفیف ویژه خواهد داشت.

مدیر مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان گفت: ظاهر ساختمان مجتمع فرشچیان دچار مشکلاتی است که به مرور درصدد رفع آن مشکلات هستیم؛ تابلوی ورودی این مجتمع نیز مستعمل شده بود که ایراد آن برطرف شد؛ بخش‌هایی از ساختمان این مجموعه دارای یک سری مشکلات فنی بوده که نیازمند اصلاحات زیرساختی است.

وی تصریح کرد: برای ادامه برگزاری تئاتر در مجتمع فرشچیان با انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان وارد مذاکره شده‌ایم تا سالن آمفی‌تئاتر این مجموعه با تجهیزات و امکانات به صورت کامل در اختیار آنان قرار گیرد.

گرامی عنوان داشت: این اقدام سبب شده تا انجمن هنرهای نمایشی بتوانند با سهولت بیشتری به برگزاری تئاتر بپردازند؛ به دنبال توسعه بیش از پیش تئاتر در شهر اصفهان هستیم.

وی تأکید کرد: نمایشگاه فصلی بازارت در مجتمع فرشچیان ادامه دارد ولی نه با عنوان «بازارت»، بلکه بازارچه‌های هفتگی برای فروش آثار هنری و عمدتاً با تجهیزات و چیدمان جدیدتری برپا می‌شود.

مدیر مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان با بیان اینکه تجهیزات سالن سینمایی فرشچیان دچار مشکل شده است، عنوان داشت: برای احیای سالن سینمایی مجتمع فرشچیان پیگیری‌هایی صورت گرفته و به دلیل گذشت چندین سال از مجوز اولیه آن نیاز به اخذ مجوز جدید از اداره ارشاد است.

به گزارش فارس، مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان اصفهان چندین سال است که به بخش خصوصی واگذار شده و هر سال دستخوش تغییر مدیریت شده است؛ از ابتدای اسفندماه سال گذشته مجدداً در این مجتمع تغییر مدیریت صورت گرفته است.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار