سیامک عباسی در اصفهان می خواند

کنسرت سیامک عباسی ۲۰ اردیبهشت ماه در تالار رودکی برگزار می شود.

سیامک عباسی در اصفهان می خواند


به گزارش ایمنا ، سیامک عباسی ترانه سرا، آهنگساز، تنظیم کننده و خواننده است. خواننده ای که با تحصیل در رشتهٔ علوم ارتباطات اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد، فعالیت خود را در زمینه‌های ژورنالیستی نیز به صورت آکادمیک دنبال کرده و با ارائه مقالات علمی - پژوهشی، با موضوعات میان رشته ای (اعم از رشته‌های موسیقی، ادبیات، ارتباطات اجتماعی و…) در نشریات علمی بین‌المللی، در آکادمیزه کردن موسیقی پاپ، و همچنین در یافتن رابطه‌های علمی میان مؤلفه‌های موسیقایی و مؤلفه‌های ارتباطی-اجتماعی کوشیده است. وی همچنین با ارائهٔ نمآهنگ‌هایی که تاکنون همواره سبک انیمیشن داشته‌اند، توانسته است سطح نمآهنگ‌های ایرانی را به شکل قابل توجهی ارتقاء دهد.

جالب است بدانید که سیامک عباسی تا نخستین کنسرتش در تهران تصویری از خود ارائه نداده بود و چهرۀ او از هوادارانش پنهان بود. سیامک عباسی در یکی از گفتگوهای خود در این باره می گوید: «اساساً این حضور یواشکی در شخصیت من وجود دارد و کلاً دوست دارم که آدم یواشکی‌ای باشم. از در خانه هم که می‌خواهم داخل یا خارج شوم، کلید را آرام می‌چرخانم تا کسی متوجه نشود که من در حال ورود یا خروج هستم! حتی گوشی من پنج سال است که سایلنت است، چون دوست ندارم موبایل‌ام در جمع زنگ بخورد. دلایل زیادی دارد ولی کلاً دلم می‌خواهد مرموز باشم.» این خواننده بارها در صفحات مجازی خود اعلام کرده که برای هوش و گوش مخاطبین خود احترام زیادی قائل است و ترجیح می‌دهد به دور از حاشیه و تنها با کلام، موسیقی و صدای خود شنیده شود.

اولین آلبوم سیامک عباسی با نام «خوشبختیت آرزومه» در شهریور ۱۳۹۵ منتشر شد و در همین ماه او به همراه امیر عباس گلاب نخستین تیتراژ تلویزیونی خود را با نام «دلفریب» منتشر کرد. این قطعه برای برنامهٔ خوشا شیراز ساخته شد و سپس این هنرمند نخستین کنسرتش را در سال ۱۳۹۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد.

گفتنی است، سیامک عباسی تا کنون دو کتاب که شامل مجموعه ترانه های اوست با نام های «خوشبختیت آرزومه» و «خاطرات متروک» را منتشر کرده است.

علاقمندان برای شرکت در کنسرت این خوانندۀ مرموز می توانند با تهیۀ بلیط از سایت ملی کنسرت، ۲۰ اردیبهشت ماه در دو سانس ۱۷:۳۰ و ۲۰:۳۰ به تالار رودکی اصفهان مراجعه کنند.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار