80 مسجد شاهین‌شهر میزبان برنامه‌های رمضان هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه قرانی و اعتقادی، در ماه مبارک رمضان در 80مسجد شهرستان شاهین‌شهر و میمه برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه قرانی و اعتقادی، در ماه مبارک رمضان در 80مسجد شهرستان شاهین‌شهر و میمه برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام محمود مرادی در گفت‌وگو با فارسر اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه قرآنی و اعتقادی در ماه مبارک رمضان در 80 مسجد شهرستان شاهین‌شهر و میمه برگزار می‌شود.
وی افزود: 40 نفر از مبلغان به‌زودی به مساجد شهری و روستایی اعزام می‌شوند و برنامه‌های برپایی اقامه نمازهای جماعت، سخنرانی‌های مذهبی، آموزش‌های احکام و اعتقادی، دعاخوانی، روخوانی، روان‌خوانی و تجوید قرآن را برگزار می‌کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: نظیر چنین برنامه‌هایی در 40 مسجد فعال شاهین‌شهر با حضور مبلغان ثابت این مساجد در ماه مهمانی خدا اجرا می‌شود.
وی شروع برنامه‌های جزء‌خوانی قرآن کریم در این ماه مبارک را در جوار شهدای گمنام و بقاع متبرکه در شهرهای گز و میمه به روزه‌داران نوید داد.
مرادی با بیان این‌ که تمامی مساجد با حضور مبلغان برنامه‌های فرهنگی برگزار خواهند کرد، اذعان داشت: مبلغان دینی از حوزه‌های علمیه قم، اصفهان و شاهین‌شهر و دفتر حوزه تبلیغات اسلامی شهر مقدس قم به این شهرستان اعزام می‌شوند.
وی از افطار روزه‌داران در مساجد و حسینیه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: هیأت‌های مذهبی در مساجد و حسینیه‌ها از روزه‌داران، هنگام اذان مغرب پذیرایی افطار می‌کنند؛ علاوه بر این هیأت های مذهبی باهدف تبیین شعار حمایت از کالای ایرانی، برنامه‌هایی تدوین کرده، اجرا می‌کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه بیان داشت: با توجه به این که اغلب مخاطبان نوجوانان و جوانان هستند،‌ موضوع اصلی و بحث‌های خطیبان، حول محور قرآن‌شناسی است، همچنین «روزه اولی‌ها» یعنی افرادی که برای نخستین بار مکلف به روزه گرفتن می‌شوند، در ماه مهمانی الهی تکریم خواهند شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار