حدادی‌فر: از ادامه حضورم در ذوب‌آهن خوشحال هستم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ۲ سال شاگرد نمازی‌زاده در تیم ملی بوده‌ام و ایشان مربی باهوش و با دانشی است و می‌تواند ما را به اهدافمان برساند.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ۲ سال شاگرد نمازی‌زاده در تیم ملی بوده‌ام و ایشان مربی باهوش و با دانشی است و می‌تواند ما را به اهدافمان برساند.
قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با تسنیم درباره حضور نمازی‌زاده به عنوان سرمربی تیم ذوب‌آهن در فصل آینده اظهار داشت: در زمانی که نمازی‌زاده در تیم ملی دستیار کی‌روش بود 2 سال شاگرد ایشان بودم، به نظر بنده کار با نمازی‌زاده آن هم در ذوب‌آهن و در لیگ ایران تجربه جدیدی برای ما و برای این مربی است.
وی افزود: نمازی‌زاده مربی با دانش و بسیار خوبی است و کارنامه خوبی نیز دارد، به طور قطع دانش خوب نمازی‌زاده به ما کمک می‌کند تا به اهداف مدنظرمان در لیگ برتر در فصل آینده دست پیدا کنیم.
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره تمدید قرارداد خود با ذوب‌آهن و ادامه حضورش در این تیم خاطرنشان کرد: نخستین گزینه بنده برای تمدید قرارداد، ذوب‌آهن بود اما منتظر بودم تا پس از بازی با استقلال تکلیف سرمربی تیم مشخص شود و پس از آن قراردادم را تمدید کنم.
وی تصریح کرد: از ادامه حضورم در ذوب‌آهن خوشحال هستم، از امیر قلعه‌نویی برای زحمات فصل گذشته تشکر می‌کنم و امیدوارم در فصل آینده بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و به قهرمانی در لیگ برتر نیز دست پیدا کنیم.
حدادی‌فر بیان کرد: قلعه نویی در این فصل بسیار زحمت کشید و سال خوب و نیم فصل دوم بسیار خوبی داشتیم و شاید فصل گذشته می‌توانست بهتر هم رقم بخورد، دوست داشتیم قلعه‌نویی در ذوب‌آهن بماند اما تصمیم به رفتن گرفتند و برای ایشان در فصل آینده آرزوی موفقیت می‌کنم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار