نمازی: از حضور در باشگاه ذوب‌آهن خوشحالم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: برای مسیری که شروع کرده‌ایم عجله نداریم و باید برای رسیدن به کیفیت فوتبالی صبورانه تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: برای مسیری که شروع کرده‌ایم عجله نداریم و باید برای رسیدن به کیفیت فوتبالی صبورانه تلاش کنیم.
به گزارش تسنیم ، امید نمازی درباره حضورش در ذوب‌آهن و برنامه‌هایش برای فصل آینده لیگ برتر اظهار داشت: از حضور در باشگاه ذوب‌آهن خوشحالم و به طور قطع همه تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم فوتبالی قدرتمند و زیبا را به نمایش بگذاریم.
وی افزود: از حمایت هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن و مدیرعامل این باشگاه تشکر کنم و از طرفی از تلاشه‌ای امیر قلعه نویی برای موفقیت‌های فصل گذشته قدردانی داشته باشم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به سوالی در ارتباط با وضعیت ذوب‌آهن برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم که باید در فصل آینده یک نمایش قدرتمند فوتبالی داشته باشیم و از طرفی باید فوتبالی زیبا را نیز به نمایش بگذاریم. همه تلاش مجموعه باشگاه و به ویژه کادر فنی و بازیکنان باید معطوف به این باشد که قصد داریم گام‌های بلندی برداشته و به اهداف خود برسیم.
وی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط باشگاه، شاکله بازیکنان برای فصل آینده حفظ و از طرف دیگر چند مهره در پست‌هایی که نیاز به ازیکن داریم جذب می‌شود تا بتوانیم با این بازیکنان هدف‌هایمان را جستجو کنیم.
نمازی بیان کرد: ما تمرینات خود را از روز 26 خرداد آغاز می‌کنیم، 2 هفته تمرین در اصفهان و اردوی تدارکاتی خارج از اصفهان را پیش رو داریم و سعی می‌کنیم 2 هفته پیش از شروع لیگ برتر آخرین مراحل تمرینی خود را در اصفهان پشت سر بگذاریم.
وی گفت: باید بازی‌های تدارکاتی خوبی را پشت بگذاریم و فصل را خوب شروع کنیم. البته برای مسیری که شروع کرده‌ایم عجله نداریم و باید برای رسیدن به کیفیت فوتبالی صبورانه تلاش کنیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: برای موفقیت همه ارکان باید کنار هم قرار بگیرند، از حمایت‌های کارخانه، تا تلاش‌های مجدانه باشگاه، همدلی و خواست و باور تیم و البته حمایت هواداران که ما را تنها نمی‌ذارند. امیدوارم بتوانیم مسیری که در پیش داریم را متصور با ذهنیت خود پیش ببریم و از داشتن یک ذوب‌آهن قدرتمند همگی ما لذت ببریم.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار