مصرف انرژی در ادارات تیران وکرون ۳۰ درصد کاهش یافت

معاون فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: در راستای مدیریت مصرف انرژی، میزان مصرف آب، برق و گاز در ادارات شهرستان تیران و کرون ۳۰ درصد کاهش یافته است.

معاون فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: در راستای مدیریت مصرف انرژی، میزان مصرف آب، برق و گاز در ادارات شهرستان تیران و کرون ۳۰ درصد کاهش یافته است.
عبدالله بنهری در گفتگو با ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف انرژی در راستای حفظ منابع و جلوگیری از بروز مشکل اظهار کرد: در راستای مدیریت مصرف انرژی، میزان مصرف آب، برق و گاز در ادارات شهرستان تیران و کرون ۳۰ درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش یافته که این روند تا پایان سال ادامه دارد.
وی افزود: مدیریت مصرف انرژی و همچنین بهره گیری از تکنولوژی های جدید از جمله بهره گیری از تامین برق به واسطه نور در دستگاه های اداری و خدماتی توصیه شده و این اقدامات در ارزشیابی مدیران نهادهای اداری و خدماتی مورد توجه قرار خواهد گرفت.
معاون فرماندار شهرستان تیران و کرون تصریح کرد: مدیریت مصرف برق و آب در فصل تابستان اهمیت بسیاری دارد، و مدیران دستگاه های اداری باید به این موضوع توجه بسیاری داشته باشند چرا که این مدیریت از بروز مشکلات تامین آب و برق شهرستان پیشگیری خواهد کرد.
وی قانون مداری و مدیریت مصرف انرژی باید از دستگاه های اداری و مدیران آغاز شود، خاطرنشان کرد: چنین اقداماتی از سوی مدیران در فرهنگ سازی برای قانون مداری و مدیریت مصرف انرژی را در جامعه تسهیل می کند و مردم نیز در این خصوص همراه با مسئولان خواهند شد.
بنهری اضافه کرد: همه برای جلوگیری از قطع برق بخش صنعت و خانگی شهرستان تیران و کرون بر اساس برنامه شرکت توزیع برق همکاری می کنند و واحدهای صنعتی و کشاورزی که مصرف انرژی را در واحدهای خود مدیریت کنند از برنامه های تشویقی شرکت برق بهره مند می شوند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار