دیدار صمیمانه رییس دانشکده علوم قرآنی دولت آباد با سرپرست فرمانداری

حجت الاسلام سید احمد سجادی رییس دانشکده علوم قرآنی دولت آباد (اصفهان) در دفتر فرماندار شهرستان برخوار حضور یافته و با ایشان از نزدیک دیدار و گفتگو نمودند.

حجت الاسلام سید احمد سجادی رییس دانشکده علوم قرآنی دولت آباد (اصفهان) در دفتر فرماندار شهرستان برخوار حضور یافته و با ایشان از نزدیک دیدار و گفتگو نمودند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری برخوار -حجت الاسلام سید احمد سجادی رییس دانشکده علومقرآنی دولت آباد (اصفهان) در دفتر فرماندار شهرستان برخوار حضور یافته و با ایشاناز نزدیک دیدار و گفتگو نمودند. سرپرست فرمانداری شهرستان برخوار به نقش و جایگاه علوم قرآنی در تربیت نخبگان قرآنی اشارهکرد و افزود: دانشگاه ها بایستی با استفاده از اساتید مجرب و براساس روش های علمیبه تربیت نخبگان قرآنی بپردازند تا در ترویج فرهنگ قرآنی، مدیریت و اجرای برنامههای قرآنی و… موثر و تاثیرگذار باشند . محمد حسنقمی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت : هدف نهایی از فعالیت‌های قرآنی و توسعهپژوهش و آموزش عالی قرآنی، نفوذ قرآن در دل‌ها و جان‌ها و عینیت یافتن آن در رفتارو اعمال انسانهاست و از آنجا که هدایت قرآن جهان شمول است، باید کوشید ابعاد جهانیو انسانی در فعالیت‌ها مدّنظر باشد .

وی درپایان به دعای چهل و دوم حضرت امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه اشاره و تصریح کرد:امام سجاد (ع) در این دعا از خدا خواسته‌اند که ما را از کسانی قرار دهد کهبتوانیم به خوبی وظیفه خود را در قبال قرآن انجام دهیم .

گفتنی است رییسدانشکده علوم قرآنی دولت آباد (اصفهان) نیز در ادامه این جلسه به ارائه گزارشاجمالی از وضعیت کنونی دانشگاه و نیز افق پیش روی آن در پیکره آموزش عالی علومقرآنی پرداختند وبرنامه های آینده دانشگده در حوزه های مختلف آموزشی، قرآنی، پژوهشی و فرهنگی و مالی را تشریح نمودند .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار