پیست دو و میدانی نقش‌ جهان ازلحاظ فنی مورد تائید نیست

رئیس هیأت دو و میدانی استان اصفهان گفت: پیست دو و میدانی نقش‌ جهان به دلایل فنی مورد تائید قرار نگرفت و پس از برطرف شدن ایرادات موجود، می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

پیست دو و میدانی نقش‌ جهان ازلحاظ فنی مورد تائید نیست

رسول یزدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تا قبل از اینکه مدیریت بهره‌برداری از ورزشگاه نقش‌ جهان به باشگاه سپاهان واگذار شود، بازدیدی از پیست دو و میدانی این ورزشگاه داشتیم که به دلایل فنی مورد تائید قرار نگرفت.

وی افزود: مستندات بازدید و دلایل نقص پیست موجود است و پس از بازسازی چمن ورزشگاه، پیست مورد آسیب قرار گرفته و امکان استفاده برای تمرینات ورزشکاران وجود ندارد.

رئیس هیأت دو و میدانی استان اصفهان تصریح کرد: پیمانکار پیست تارتان که از طریق شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی معرفی‌ شده، هنوز تسویه نکرده است زیرا تسویه منوط به رفع ایرادات است.

وی با بیان اینکه استفاده از پیست دو و میدانی منافاتی با برگزاری مسابقات فوتبال در ورزشگاه ندارد، یادآور شد: پیست نقش‌جهان در صورت استانداردسازی، می‌تواند به‌ عنوان یک مکمل خوب برای تمرینات ورزشکاران این رشته مورد استفاده قرار بگیرد.

یزدی‌زاده در پایان بیان داشت: ورزشکارانی که در این پیست تمرین کرده‌اند، نقاط ضعف آن را به ما منتقل کرده‌اند و امیدواریم با رایزنی‌های انجام‌شده، رفع عیوب پیست انجام شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار