نخستین حمله ژنرال و شاگردانش به جام

سپاهان در نخستین هفته لیگ هجدهم میزبان صنعت نفت آبادان است.

سپاهان در نخستین هفته لیگ هجدهم میزبان صنعت نفت آبادان است.
به گزارش تسنیم، هفته نخست هجدهمین دوره لیگ برتر، جام خلیج فارس، روز پنج‌شنبه 5 مرداد با برگزاری 4 دیدار به پایان می‌رسد که در یکی از این مسابقات، سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.
سپاهانی‌ها بیش از هر تیم دیگری منتظر شروع لیگ هجدهم هستند. زردپوشان اصفهانی که فصل گذشته روزهای کابوس‌واری را پشت سر گذاشته و تا مرز سقوط رفتند، برای حضور قدرتمند در لیگ هجدهم دست به تغییرات گسترده‌ای زدند.
مسئولان سپاهان در نخستین اقدام خود، امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده و سپس بر اساس لیست درخواستی وی دست به جذب بازیکن زدند. سپاهانی‌ها فعال‌ترین تیم فصل نقل و انتقالات بوده و با جذب 9 بازیکن، مقام نخست در بین سایر تیم‌های فعال در نقل و انتقالات را از آن خود کردند.
سپاهان با توجه به بازیکنانی که جذب کرده است، از جدی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی محسوب شده و به دنبال برگشتن به روزهای اوج خود است.
سپاهان در حالی آماده حضور در لیگ می شود که با توجه به تفکرات قلعه نویی سبک و سیستم بازی این تیم نسبت به گذشته متفاوت خواهد شد و زرد پوشان به جای بازی زمینی و سریع،روی به بازی مستقیم خواهند آورد.
سپاهان در فاز دفاعی نسبت به فصل گذشته قدرتمندتر شده و پیام نیازمند دروازه‌بان اصلی این تیم خواهد بود. در خط دفاعی نیز با توجه به جذب شدن ایران‌پوریان و شفیعی در کنار حضور بازیکنانی مانند پورقاز، یزدانی، جعفری، آقایی و محمدی، دست قلعه‌نویی برای چیدن ترکیب دلخواهش باز است و به احتمال بالا خط دفاعی محبوب ژنرال در تراکتورسازی، این بار در سپاهان شکل خواهد گرفت.
در خط میانی، سپاهان اگرچه هنوز موفق به جذب هافبک بازیساز دلخواه قلعه‌نویی نشده اما با حضور کیانی، سرلک و رحمانی شرایط این تیم خوب به نظر می‌رسد.
در فاز تهاجمی سپاهان در بهترین شرایط چند فصل اخیر خود است. جذب استنلی و شهباززاده در کنار بازیکنان خلاق و پرسرعتی مانند جلال علیمحمدی و انصاری توان هجومی این تیم را افزایش داده و خط حمله زهرداری را خلق کرده است.
سپاهان در نخستین گام از لیگ هجدهم باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود، تیمی که در چند فصل اخیر به نوعی گربه سیاه سپاهان بوده و دردسرهای زیادی را برای آنها به وجود آورده است.
شاگردان قلعه‌نویی در این دیدار از انگیزه‌های بالایی برخوردار هستند. بازی در ورزشگاه خانگی، لزوم یک شروع قدرتمند در لیگ در کنار شکستن طلسم ناکامی در برابر صنعت نفت، دلایلی هستند که نتیجه این دیدار را برای سپاهانی‌ها با ارزش‌تر از قبل نموده است.
در آن سو تیم صنعت نفتی قرار دارد که فصل گذشته نتایج خوبی را کسب کرده و به دنبال بهبود بخشیدن به روند رو به رشد خود است.
صنعت نفت آبادان در این فصل تحت هدایت پائولو سرجیوبنتوبریتو پرتغالی است که تفکراتش ناشناخته است. با این حال طلایی‌پوشان آبادان به طور معمول از توان هجومی خوبی برخوردار هستند. حضور برزای و کرار می‌تواند خط دفاعی سپاهان را آزار دهد.
در فاز دفاعی نیز آنها با جذب شهاب گردان شرایط بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده‌اند. با این حال باید منتظر ماند و دید تفکرات کدام مربی پیروز میدان می‌شود.
برترین گلزنان:
کی‌روش استنلی و ساسان انصاری برترین گلزنان سپاهان هستند.
محرومان و مصدومان:
هر 2 تیم بازیکن محرومی ندارند، اما در سپاهان رسول نویدکیا ممکن است این بازی را به دلیل طی کردن دوران نقاهت مصدومیت‌اش از دست بدهد.
اتفاق ویژه:
حضور دوباره قلعه‌نویی بر روی نیمکت سپاهان از جذابیت‌های این دیدار است.
ترکیب احتمالی سپاهان:
پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانی، مهرداد محمدی، مهدی کیانی، میلاد سرلک، جلال‌الدین علیمحمدی، محمد انصاری، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی سوارز
سرمربی: امیر قلعه‌نویی
ترکیب احتمالی صنعت نفت آبادان:
شهاب گردان، بغلانی، عقیل کعبی، حسین ساکی، وفا هخامنش، اکبر ایمانی اگستو سزار، بهنام برزای، جاسم کرار
سرمربی:سرجیوبنتوبریتو

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار