کلنگ بزرگترین فرهنگسرای نجف آباد به زمین زده شد

فرماندار نجف آباد گفت: بزرگترین فرهنگسرای نجف آباد با عنوان مهر ایزدی در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و در پنج طبقه کلنگ زنی شد.

فرماندار نجف آباد گفت: بزرگترین فرهنگسرای نجف آباد با عنوان مهر ایزدی در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و در پنج طبقه کلنگ زنی شد.
مجتبی راعی در گفت و گو با ایمنا، اظهار کرد: بزرگترین فرهنگسرای نجف آباد با عنوان مهر ایزدی در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و پنج طبقه با مجموع زیربنای بیش از ۵۵۰۰ متر مربع در محدوده میدان بسیج این شهر کلنگ زنی شد.
وی افزود: در این مجموعه دو طبقه در زیر زمین به عنوان پارکینگ و جانمایی تاسیسات مختلف در نظر گرفته شده و سه طبقه دیگر شامل سالن های اجتماعات، کلاس های آموزشی، کتابخانه، سالن ویژه بازی های دیجیتالی، کافی نت، تریا و فضاهای اداری جانمایی شده است.
فرماندار نجف آباد با تقدیر از حسن ایزدی خیر این فرهنگسرا افزود: این نخبه نجف آبادی که رییس اداره کل صادرات شرکت ملی نفت ایران و عضویت در هیئت مدیره اوپک قبل از انقلاب را در کارنامه خود دارد، علاوه بر خرید و اهدای زمین مورد نیاز پروژه، تامین منابع مورد نیاز ساخت آن را هم بر عهده دارد.
وی افزود: الگوگیری از معماری آثار تاریخی نجف آباد، طراحی یو شکل و متقارن و فراهم کردن امکان استفاده همزمان مردان و زنان از جمله ویژگی های مربوط به طراحی این فرهنگسرا است.
راعی با بیان اینکه تاکنون هیچ فرهنگسرایی در نجف آباد از محل اعتبارات دولتی راه اندازی نشده است، خاطرنشان کرد: دو فرهنگسرای خارون و شهید محمد منتظری اکنون در شهر نجف آباد فعال هستند و سومین مجموعه نیز در یزدانشهر مراحل ساخت خود را پشت سر می گذراند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار