وزارت بهداشت پیگیر قضایی حمله به پزشک نجف آبادی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور بررسی فوری حمله با سلاح سرد به پزشک متخصص را در شهر نجف آباد به زیر مجموعه این وزارتخانه صادر کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور بررسی فوری حمله با سلاح سرد به پزشک متخصص را در شهر نجف آباد به زیر مجموعه این وزارتخانه صادر کرد.
به گزارش ایرنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت به معاون کل این وزارتخانه دستور داد تا ضمن عیادت، گزارشی از حمله به 2 پزشک در تهران و نجف آباد را تهیه و برای پیگیری قضایی و برخورد با عوامل این حملات به وی ارائه دهد.
در روزهای اخیر به یک جراح مغز و اعصاب در شهرستان نجف آباد اصفهان با سلاح سرد حمله شد و یک پزشک فوق تخصص نفرولوژی بیمارستان مدرس تهران نیز از طرف یکی از همراهان بیمار مورد حمله و اصابت چند ضربه چاقو قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در باره تعرض به پزشک در نجف آباد گفت: چند مرد نقابدار این هفته با چاقو و قمه به یک پزشک جراح مغز و اعصاب در شهر نجف آباد حمله کردند.
کیانوش جهانپور افزود: این پزشک که از جراحان بیمارستان شهید منتظری نجف آباد است، خارج از بیمارستان مورد حمله قرار گرفته و به شدت زخمی شده است.
وی با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی اصفهان به جد پیگیر این موضوع هستند، تصریح کرد: موضوع امنیت پزشکان در مناطق مختلف با توجه به اهمیت خدمات رسانی درمانی در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
جهانپور افزود: اگر امنیت پزشکان به هر دلیلی مخدوش شود، خدمات رسانی و حضور جامعه پزشکی در مناطق مختلف را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار