اعتماد دوباره مردم به روحانی مسئولیت او را دو چندان می‌کند

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: این رأی بالای حسن روحانی مسئولیت او را برای خدمت‌رسانی دوچندان می‌کند تا با قوت بتواند گره‌های مردم را باز کند.

اعتماد دوباره مردم به روحانی مسئولیت او را دو چندان می‌کند

صادق طباطبایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، اظهار کرد: اهمیت انتخابات این است که پشتوانه نظام و انقلاب و خودش یک همه‌پرسی برای مقبولیت اصل نظام است. در اوایل انقلاب همه‌پرسی گذاشته شد که اصل جمهوری اسلامی مورد سؤال قرار گرفته بود که مردم رأی آری دادند. بنابراین هر انتخاباتی به نوعی یک همه‌پرسی است و اهمیت ویژه‌ای در جامعه بین‌المللی دارد.

وی افزود: در انتخابات حضور گسترده مردم را شاهد بودیم که این حضور بالای 70 درصد که کمتر در دموکراسی‌های دنیا این میزان مشارکت رخ می‌دهد یک برگ زرین دیگری برای نظام جمهوری اسلامی ایران است. نظام جمهوری اسلامی و درایت رهبری آن‌چنان است که مقبولیت مردمی نظامی همیشه در اوج خودش بوده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این حضور آگاهانه و پر از بصیرت مردم عشق و علاقه آنان را به اسلام و جمهوریت نظام می‌رساند. به هر حال باید به طرفداران رییس جمهور منتخب هم تبریک گفت و آن سلیقه‌ای که در انتخابات توانست پیروز شود از امروز باید پر توان‌تر از گذشته به کشور و مردم خدمت و گره‌های اقتصادی مردم را باز کند.

طباطبایی نژاد گفت: امیدواریم این اعتمادی که طرفداران و مجموع مردم به رییس جمهور منتخب کردند بتواند پشتوانه خوبی برای حسن روحانی باشد و رییس جمهور باید قدر این اعتماد ملت را بداند و با به کارگیری کابینه قوی برای پیشرفت ایران اسلامی قدم بردارند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این رأی بالای روحانی مسئولیت او را برای خدمت‌رسانی دوچندان می‌کند تا با قوت بتواند گره‌های مردم را باز کند. وقتی مردم با وجود مشکلات اقتصادی باز هم پای صندوق رأی می‌آیند باید مسئولین قدر این اعتماد را بدانند و کمک کنند تا مملکت پیش رفت کند.

وی در ارزیابی 15 میلیون نفری که به پای صندوق رأی نرفتند، گفت: به هر حال سلیقه‌ها متفاوت است و نباید انتظار داشته باشیم که همگان یک جور بیندیشند. این تعدادی هم که رأی ندادند بدون شک به جمهوریت نظام تمکین می‌کنند. البته سلیقه این افراد متفاوت بوده است و فکرشان چیز دیگری بوده است و شاید فکر می‌کردند با وجود گروه و جریان دیگری بهتر می‌شود مشکلات را حل کرد.

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: جمهوریت به همین معنا است که هر کس آرای بیشتری آورد باید به او تمکین کرد و در نظام جمهوری این مردم هستند که حکومت می‌کنند نه افراد.
ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار