فستیوال فوتبالی شهرضا برگزار شد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از برگزاری فستیوال مدارس فوتبال این شهرستان با هدف حمایت از حقوق ورزشکاران رده‌های پایه خبر داد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از برگزاری فستیوال مدارس فوتبال این شهرستان با هدف حمایت از حقوق ورزشکاران رده‌های پایه خبر داد.
به گزارش ایمنا ، علی نقی انصاری در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری فستیوال فوتبال مدارس این شهرستان، خاطرنشان کرد: این فستیوال ورزشی در رده‌های سنی ۹ تا ۱۳ سال برگزار شد.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با بیان اینکه در رده سنی زیر ۱۰ سال این فستیوال ۹ تیم شرکت کردند، اظهار کرد: پس از انجام ۱۶ بازی، تیم‌های «المپیک»، «سرخپوشان» و «المپیک سپاهان» به ترتیب عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.
وی ادامه داد: مسابقات رده سنی ۱۱ سال نیز با شرکت شش تیم و برگزاری ۱۰ مسابقه پیگیری شد که در نهایت، با قهرمانی تیم‌های المپیک سپاهان و نایب قهرمانی سرخپوشان و سومی تیم المپیک «ب»، به پایان رسید.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از برگزاری ۱۳ مسابقه بین هفت تیم در رده سنی زیر ۱۲ سال خبر داد و گفت: عناوین نخست تا سومی این رده به ترتیب به تیم‌های سرخپوشان،《سرباز》 و «ستارگان کیهان» تعلق گرفت.
انصاری با بیان اینکه ۱۰ مسابقات رده سنی زیر ۱۳ سال بین شش تیم برگزار شد، تصریح کرد: تیم‌های سرخپوشان، ستارگان کیهان و المپیک به ترتیب عناوین نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی اضافه کرد: در رده ۱۴ سال در هفت تیم در ۱۳ مسابقه رقابت کردند و تیم های المپیک، سرخپوشان «الف» و سرخپوشان «ب» عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا همچنین از برگزاری مسابقات فوتبال پایه نوجوانان و جوانان این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در رده سنی نوجوانان پس از انجام ۱۶ مسابقه بین هشت تیم، تیم های «سرخپوشان»، «شهید همت» و «قشقایی» عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.
انصاری ادامه داد: در رده سنی جوانان نیز پس از انجام ۱۸ مسابقه بین ۹ تیم، تیم های سرخپوشان، قشقایی و «پرواز»، عناوین نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.
درخشش بانوان شهرضایی در مسابقات استانی
وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی بانوان استان، اظهار کرد: در این رقابت‌ها که در رده سنی بزرگسالان و باحضور ۵۳ ورزشکار از ۹ تیم شهرستانی در محل خانه ووشو اصفهان برگزار شد، تیم بانوان شهرضا مرکب از دو نفر از سانداکاران، شرکت کرد.
وی از حضور «الهام کریمی» در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم و «سونا مرادی» در وزن منفی ۶۵ کیلوگرم در این مسابقات خبر داد و افزود: هر دو ورزشکار شهرضایی حاضر در این مسابقات بر سکوی سوم ایستادند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار