۱۲ هزار دانش آموز راهی مدارس تیران و کرون شدند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: ۱۲ هزار دانش آموز این شهرستان با آغاز سال تحصیلی جدید راهی ۱۱۰ مدرسه شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: ۱۲ هزار دانش آموز این شهرستان با آغاز سال تحصیلی جدید راهی ۱۱۰ مدرسه شدند.
علیرضا مرزبان در گفت و گو با ایمنا، اظهار کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از یک هزار نفر نیروی انسانی فعالیت خود را در مدارس تیران و کرون آغاز و فعالیت آموزشی، فرهنگی، پرورشی، ورزشی و خدماتی به دانش آموزان ارایه می کنند.
وی با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی از مهم‌ترین چالش های پیش رو است، تصریح کرد: مشکل کمبود نیروی انسانی با اجرای طرح مدارس بسته حمایتی و خرید خدمات و کاهش انتقالی معلمان برای سال تحصیلی رفع شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون با تاکید براینکه چالش فضای فیزیکی آموزشی همچنان در این شهرستان ادامه دارد، گفت: فرسودگی مدارس و کمبود فضای آموزشی در سال تحصیلی جدید نیز ادامه دارد که برای رفع آن نیازمند اعتبارات ملی و مشارکت خیران است تا اینکه علاوه بر کاهش کمبود فضای آموزشی امنیت دانش آموزان نیز افزایش یابد.
مرزبان خاطرنشان کرد: مدیریت سرویس مدارس و حمل و نقل دانش آموزی، تامین آب شرب، نظافت و زیبایی مدارس و برگزاری آیین بازگشایی مدارس از جمله برنامه هایی است که برای آغاز سال تحصیلی پیش بینی شده بود.
وی با بیان اینکه یک هزار دانش آموز کلاس اولی روز ۳۱ شهریورماه سال تحصیلی را آغاز می کنند، اضافه کرد: مراسم ویژه شکوفه ها و همچنین آیین بازگشایی مدارس با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد که این برنامه ها با محتوای محرم و هفته دفاع مقدس بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار