آمار رای‌دهندگان نسبت به دوره قبلی 50 درصد کاهش داشته است

عضو نماینده مدیرکل در هیأت نظارت بر انتخابات سازمان نظام مهندسی استان اصفهان گفت: شاهد کاهش 50 درصدی رأی دهندگان بودیم اما از لحاظ کیفی شخصیت‌های موثرتر و دخیل‌تری شرکت کردند.

عضو نماینده مدیرکل در هیأت نظارت بر انتخابات سازمان نظام مهندسی استان اصفهان گفت: شاهد کاهش 50 درصدی رأی دهندگان بودیم اما از لحاظ کیفی شخصیت‌های موثرتر و دخیل‌تری شرکت کردند.

امیر ذاغیان امروز در گفت‌وگو با فارس در خصوص روند انتخابا سازمان نظام مهندسی استان اصفهان، اظهار کرد: رأی گیری در 9 شعبه که یکی در اصفهان و 8 شعبه دیگر در شهرستان‌ها بود برگزار شد، این انتخابات پنج‌شنبه برگزار شد و عصر جمعه نتایج اولیه اعلام شد.

وی با بیان این که کاندیدها 5 روز قانونی فرصت دارند تا شکایت خود را به هیأت نظارت بر انتخابات ارائه دهند تا بررسی‌ها انجام شود، بیان کرد: شاهد کاهش 50 درصدی رأی دهندگان بودیم اما از لحاظ کیفی شخصیت‌های موثرتر و دخیل‌تری شرکت کردند.

عضو نماینده مدیرکل در هیأت نظارت بر انتخابات سازمان نظام مهندسی استان اصفهان در هیمن خصوص ادامه داد: در دوره‌های قبلی شاهد حضور دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلانی بودیم که در انتخابات شرکت کردند اما با اصلاحات وزارتخانه، سازمان نظام مهندسی به جایگاه فنی و حرفه‌ای خود باز می‌گردد.

وی با بیان این که حدود 3 هزار و 200 نفر در انتخابات این دوره شرکت کردند، عنوان کرد: تاکنون اعتراضی نسبت به روند برگزاری انتخابات وارد نشده است و تمام موارد برای افزایش امنیت رأی‌گیری سازمان انجام شده بود و کاندیداها به صورت مستقیم در اتاقی و از طریق دوربین‌های مدار بسته روند انتخابات را نظارت می‌کردند.

زاغیان با بیان این که انتخابات به صورت دستی و کاغذی انجام شده است، تصریح کرد: 58 نفر در انتخابات شرکت کردند که 15 نفر آن‌ها به هیأت مدیره راه پیدا می‌کنند.

به گزارش فارس، غلامحسین عسگری، سید علی ثابت، مجید تابش، جلیل عمادی، حمیدرضا شفیعی اردستانی، سید محمود نجفی، ابوذر مجلسی کوپایی، علی محجوب، رضا کفعمی، محمدرضا نشاسته‌گران، سعید رحیمی، احمدرضا طاهری اصل، مجتبی ربیع‌زاده، محمد مسعود و احسان مهدویانی در هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

امیرحسین خیام‌باشی، مهرک کوه‌زاد، اصغر رحیمی، محسن فضیله، مسعود حقدانی و سید سعید موسوی‌زاده نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار