سالانه ۴۰ درصد از بودجه آسفالت برای ترمیم معابر هزینه می‌شود

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: سالانه ۴۰ درصد از بودجه آسفالت شهرداری اصفهان برای ترمیم ترانشه‎ها و روکش‎هایی که از سوی شرکت‌های تاسیساتی اصولی ترمیم نشده، صرف می‌شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: سالانه ۴۰ درصد از بودجه آسفالت شهرداری اصفهان برای ترمیم ترانشه‎ها و روکش‎هایی که از سوی شرکت‌های تاسیساتی اصولی ترمیم نشده، صرف می‌شود.

ایرج مظفر در گفت و گو با ایمنا اظهارکرد: به دلیل نبود مدیریت واحد شهری بارها شده که شرکت‌های تاسیساتی پس از تکمیل آسفالت یک خیابان از سوی شهرداری، برای ارائه خدمات به شهروندان اقدام به حفاری کرده و البته به دلیل عدم نظارت صحیح بر اجرای ترمیم اصولی ترانشه ها، شهرداری اصفهان سالانه هزینه‌های زیادی را در این راستا صرف می‌کند.

وی افزود: با توجه به انجام حفاری‌های متعدد توسط شرکت‌های خدمات‌رسان، عمر مفید آسفالت از ۲۰ سال به شش سال کاهش یافته است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه سالانه ۴۰ درصد بودجه آسفالت شهرداری اصفهان برای ترمیم ترانشه ‌ ها و روکش‌هایی که توسط شرکت‌های تأسیساتی اصولی ترمیم نشده، صرف می‌شود، افزود: خسارتی که از شرکت‌های خدمت‌رسان در این راستا دریافت می‌شود بسیار ناچیز است و تمام پولی نیست که شهرداری هزینه می‌کند، از این رو شهرداری از بودجه صرف و سپس از بودجه‌های فی ما بین شهرداری و شرکت‌های خدمات رسان تهاتر می‌کند.

مظفر اظهارکرد: شهرداری اصفهان از دو سال گذشته با راه‌اندازی کمیسیون حفاری در راستای ساماندهی حفاری‌ها حرکت کرده تا ضمن مدیریت و نظارت از وارد شدن خسارت به شهر و شهروندان تا حد زیادی جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه به دلیل تحقق نیافتن مدیریت واحد شهری، جهت هماهنگی بین شرکت‌های تاسیساتی و امور شهری، کمیسیون حفاری تشکیل شده است، گفت: تغییر روش‌های انجام کار، افزایش نظارت و دریافت مجوز برای دریافت نقدی خسارت ‌ ها از فواید تشکیل کمیسیون حفاری بوده تا بتوانیم خسارات را به حداقل برسانیم.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار