الکترونیکی شدن فروش بلیط در بناهای تاریخی استان اصفهان

آذر امسال فروش بلیط در بناهای تاریخی استان اصفهان الکترونیکی می شود.

آذر امسال فروش بلیط در بناهای تاریخی استان اصفهان الکترونیکی می شود.

به گزارش صداوسیما؛ معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی کشور در نشست شورای معاونان اداره کل میراث فرهنگی به ادامه روند ارائه اعتبارات اضطراری برای مرمت بناهای تاریخی پرداخت و گفت: تلاش می شود تا در آذر امسال برای بهبود عملکرد در حوزه خدمات رسانی به گردشگران طرح ارائه بلیط الکترونیک در بناهای شاخص تاریخی اصفهان ارائه شود.

محمد خیاطیان همچنین تاکید کرد به زودی حوزه برنامه ریزی این سازمان با مشارکت مدیران و کارشناسان ارشد استان ها برای استفاده بهینه از تجربه های همگان در سازمان راه اندازی می شود.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت های میراث فرهنگی استان اصفهان تاکید کرد: بی شک این استان یکی از استان های پیشرو در حوزه های میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور است.

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی کشور با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای بهبود شرایط مالی کارکنان این سازمان گفت: برای دستیابی به حضور 20 میلیون گردشگر تا پایان سند چشم انداز توسعه 20 ساله کشور در سال 1404 لازم است تلاش شود تا همکاران این سازمان با انگیزه و تلاش مضاعف در این فعالیت بزرگ همکاری کنند.

سید محسن دلبری مدیر کل امور استان های سازمان میراث فرهنگی کشور هم دراین نشست ، جلب مشارکت های حداکثری مدیران وکارشناسان ارشد کشور را درتصمیم گیری برنامه های این سازمان موثر دانست و افزود: در همین زمینه کمیته برنامه ریزی سازمان با مشارکت تمامی صاحبنظران کشور بزودی در سازمان میراث فرهنگی کشور تاسیس و تلاش می شود تا با جلب نظرات تمامی صاحبنظران ، در حوزه های مختلف از جمله هیات امنایی کردن برخی بناهای تاریخی تصمیم گیری شود.

محمد خیاطان همچنین در این سفر از چند طرح مرمتی شهر تاریخی اصفهان به ویژه طرح های مرمتی تبدیل خانه های تاریخی به اقامتگاه های گردشگری همچون خانه تاریخی دهدشتی بازدید کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار