اعاده حیثیت انجمن حمایت از کودکان بهشت با دستگیری متهم انجام شد

رئیس پلیس فتای اصفهان در نشست خبری انجمن حمایت از کودکان بهشت گفت: به دنبال شکایت این انجمن مبنی بر سو استفاده از نام و اعتبار انجمن در فضای مجازی، پلیس این موضوع را پیگیری و به نتیجه رساند.

رئیس پلیس فتای اصفهان در نشست خبری انجمن حمایت از کودکان بهشت گفت: به دنبال شکایت این انجمن مبنی بر سو استفاده از نام و اعتبار انجمن در فضای مجازی، پلیس این موضوع را پیگیری و به نتیجه رساند.

به گزارش فارس، مصطفی مرتضوی در نشست خبری انجمن حمایت از کودکان بهشت که عصر دیروز در محل این انجمن برگزار شد، گفت: به دنبال شکایت این انجمن مبنی بر سو استفاده از نام و اعتبار انجمن در فضای مجازی، پلیس این موضوع را پیگیری و به نتیجه رساند.

وی با اشاره به این که به دنبال شکایت انجمن حمایت از کودکان بهشت 34 شاکی اقتصادی دیگر هم شاکی این پرونده شده‌اند؛ افزود: با توجه به این که این مؤسسه هیچ فعالیت اینترنتی نداشته و جز مراکزی است که دارای شماره ثبت بوده و سالهاست که به صورت سنتی در حال انجام وظیفه است بنابراین برای خیرین و مردمی که علاقمند کمک به این مرکز هستند هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان در مورد نحوه ی دستگیری متهم این پرونده تصریح کرد: این شخص که در خارج از کشور، با درگاهی جعلی و به نام انجمن حمایت از کودکان بهشت مشغول سرقت از حساب‌های خیرین بوده پس از شکایت این انجمن شناسایی و به دنبال ورود وی به کشور طی 24 ساعت دستگیر می‌شود.

مدیر انجمن حمایت از کودکان بهشت در ادامه این نشست گفت: این مؤسسه از سال 76 شروع به فعالیت خود کرده و هم اکنون در سال 21 خدمت رسانی به مراجعان هستیم، در این سال‌ها هیچ شکایتی نداشته‌ایم و بچه‌ها با رضایت کامل در بخش‌های مختلف امور خیریه در حال استفاده از خدمات ما هستند.

بنفشه خاموشیان افزود: در حدود 450 عضو معلول حرکتی، ذهنی داریم که در 7 رشته مهارتی در حال یادگیری هستند و به لطف خیرینی که همیشه همراه ما بوده‌اند هیچ هزینه‌ای ‌برای یادگیری این مهارت‌ها پرداخت نمی‌کنند.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت به وجود آمده تصریح کرد: ما امیدواریم که عامه مردم و نیز خیرین جدید ما را از ادامه همراهی‌شان بی‌نصیب نگذارند چرا که ما برای حمایت از مددجویان در قسمت‌های مختلف از جمله توانبخشی، خرید وسایل کار درمانی و گفتار درمانی و تجهیزات توانبخشی نیازهای زیادی داریم که تنها با حمایت خیرین تأمین خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار