تعامل دوسویه با مردم ضرورت وجودی استاندار موفق است

دبیر شورای امنیت کشور در مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان گفت: زمینه های فساد را باید مدیریت کرد تا جامعه ای سالم داشته باشیم.

دبیر شورای امنیت کشور در مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان گفت: زمینه های فساد را باید مدیریت کرد تا جامعه ای سالم داشته باشیم.
سردار حسین دوالفقاری تصریح کرد: سطح توقعات جامعه را باید متناسب با ظرفیت و توانمندی ها تعیین شود تا دچار نوعی دوگانگی در واقعیت جامعه نشد چرا که در برخی مواقع سرمایه اجتماعی جامعه به دلیل عدم تصمیم گیری های اصولی رخ می دهد. او عنوان کرد: توجه به نیروهای کارآمد و پاکدست اولویتی است که باید مدنظر قرار گیرد تا شاهد جامعه ای سالم باشیم. معاون امنیتی انتطامی وزیرکشور با بیان اینکه پایبندی به اصول و ارزش های جامعه از مسایل اساسی است یادآور شد: بحث بروکراسی از مشکلات عمده ای به حساب می آید باید فرایندهای طولانی و غیرضروری که فسادزا است حذف شود. او بیان داشت: صادق بودن و نقش دادن به مردم به صورت واقعی در دستور کارها قرار داده شود تا موفقیت در پی داشته باشد. دوالفقاری با اشاره به بیانات رهبری در مورد اهمیت جایگاه استاندار گفت: استانداران رئیس جمهور هر استان است و باید همانند پدری دلسوز به دور از هرگونه جناح بندی استان را مدیریت کند. او ادامه داد: استاندار مسئول مستقیم ۳۵ کارگروه و شورا است و این موضوع اهمیت فعالیت استاندار را نشان می دهد. این مقام مسئول اظهار کرد: امروز کشور و دولت با محدودیت روبرو است باید این موضوع مدنظر قرار داده شود و یک استاندار زمانی می تواند عملکرد موفق داشته باشد که رابطه ای دوسویه با مردم و مسئولان داشته باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار