فال روزانه یکشنبه 11 آذر 1397

فال روزانه 11 آذر 1397: یک روز جدید و یک شروع تازه. همه چیز در مورد شروع دوباره زندگی است. پس وقتی سفر جدیدی را شروع می‌کنید، با خواندن فال روزانه خود بفهمید که ستاره‌ها برای شما چه دارند.

فال روزانه 11 آذر 1397: یک روز جدید و یک شروع تازه. همه چیز در مورد شروع دوباره زندگی است. پس وقتی سفر جدیدی را شروع می‌کنید، با خواندن فال روزانه خود بفهمید که ستاره‌ها برای شما چه دارند.
فال روزانه یکشنبه 11 آذر 1397
متولدین 11 آذر روز تولدتان را به شما تبریک می‌گوییم. امسال سال شماست. اتفاقاتی که در امسال برای شما رخ می‌دهد تغییراتی اساسی و قابل تقدیر در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. شاید روزهایی همراه با تردید و دودلی را سپری کرده یا حتی پیش رو داشته باشید اما در نهایت انتخاب‌ها و تصمیمات درستی خواهید گرفت. تنها کافیست که به خودتان اطمینان داشته باشید. مسئولیت‌هایتان نیز امسال بیشتر خواهد بود اما شما با قدری اعتماد به نفس قادرید که وظایف خود را به خوبی انجام دهید. احتمالا تغییراتی در زندگی عاطفی‌تان نیز رخ خواهد داد و با کسی آشنا خواهید شد که زندگی‌تان با وجود او زیباتر خواهد شد.

فروردین
امروز آنقدر انرژی دارید که ترجیح می‌دهید از خانه بیرون زده و از طبیعت لذت ببرید. ورزش و پیاده روی بهترین انتخاب است. بهتر است از یک دوست بخواهید که شما در را در این طبیعت گردی همراهی کند شاید در حین گپ و گفتگو با دوستتان خبراهای خوبی بشنوید که انرژی شما را از قبل هم بیشتر کند. اگر ایده‌ای در ذهن دارید آن را اجرا کنید اما بدانید در کوتاه مدت و به سادگی به نتیجه مورد نظرتان نخواهید رسید. آنچه شما نیاز دارید صبر و پشتکار است. پس ناامید نشوید که بالاخره به آنچه تمایل دارید خواهید رسید.
اردیبهشت
مدتی است که درگیری‌های ذهنی زیادی پیدا کرده‌اید و حسرت گذشته یا ترس از آینده نمی‌گذارد که روزها را با آرامش بگذرانید. سعی کنید افکار خود را متمرکز بر لحظه اکنون کنید. زندگی کردن در زمان حال، کلید رهایی از استرس و نگرانی است. اگر با یکی از دوستان یا اعضای خانواده‌اتان مشاجره لفظی داشته‌اید برای درست کردن رابطه‌اتان بهتر است نقش خود در خراب شدن رابطه را نیز بپذیرید و تنها طرف مقابل را مقصر ندانید.
خرداد
روزمرگی‌ها خسته‌اتان کرده است. در این فکر هستید که یه تغییر بزرگ ایجاد کرده و از این روزهای تکراری رها شوید. بهتر است برای این کار عجله نکنید و زمانی اقدام کنید که تردیدهایتان از بین رفته باشد. اگر دوستتان از شما درخواست کمک کرد، کمکتان را دریغ نکنید. کمک کردن به دوستان مانند سرمایه‌گذاری در بانک دوستی است که روزی خودتان به آن نیاز پیدا خواهید کرد. فرصت شرکت در جشن‌ها و لذت‌های زندگی را از دست ندهید.
تیر
امروز روز خوش یمنی برای شماست و اگر قصد دارید کار جدیدی را آغاز کنید از انرژی که امروز اطرافتان است بهره برده و اولین قدم را بردارید. از مشکلات نترسید و بدانید داشتن انگیزه مهمترین عامل برای پیشبرد اهداف است. اگر همسرتان این روزها رفتارش تغییر کرده شاید نشانه این است که نیاز به خلوت کردن با خود را دارد، پس به او فرصت دهید و کمک کنید تا خودش را پیدا کرده و دوباره مانند قبل پر انرژی و سرحال شود.
مرداد
این روزها در محل کار احساس آرامش نمی‌کنید و یکی از همکارانتان موجب ناراحتی شما می‌شود، همین انگیزه شما برای رفتن به محیط کار را کم می‌کند. شاید بهتر باشد با گفتگوی مستقیم و صادقنه مشکل خود را با همکارتان مطرح کرده و آن را حل کنید. در فکر راه اندازی یک کار هستید، بهتر است برای خود یک تیم در نظر بگیرید و کارتان را گروهی پیش ببرید. امروز روز خوبی است که شک و دودلی در مورد یک موضوع که مدتی فکرتان را مشغول کرده کنار گذاشته و تصمیم گیری کنید.
شهریور
شاید امروز در محیط کار دچار مشکل شوید اما تجربه و اطلاعات شما کمک می‌کند که به خوبی از پس آن بربیایید؛‌ اگر هم فکر کردید در این زمینه نیاز به کمک کسی دارید حتما کمک گرفته و از دانش دیگران نیز بهره بگیرید. مراقب باشید غرور زیاد موجب نشود ‌که توانایی‌های دیگران را نادیده گرفته و ناگهان سرخورده شوید. همچنین نصیحت‌های دوستان‌تان را نیز پشت گوش نیندازید و به آنها توجه کنید.
مهر
چند روزی است که احساس می‌کنید هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی خسته هستید اما امروز انرژی بیشتری حس خواهید کرد و حالتان بهبود خواهد یافت. از این انرژی مثبت بهره برده و به کارهایی بپردازید که مدتی است روی هم تلنبار شده‌اند. یک پیشنهاد سفر خواهید داشت، ‌بهتر است آن را بپذیرید چرا که علاوه بر اینکه روحیه‌اتان بهتر می‌شود ممکن است عشق زندگی‌تان را نیز در این مسافرت ملاقلت کنید و اگر هم متاهل هستید این سفر رابطه شما با همسرتان را بهتر خواهید کرد.
آبان
روز پرکاری در پیش دارید پس با یک وعده غذایی کامل روزتان را آغاز کنید. سعی کنید بین ریسک و عبور از محدودیت‌ها و احتیاط و محافظه کاری یک نقطه تعادل پیدا کرده تا بتوانید هم در مسیرتان پیش بروید و هم دچار مشکل نشوید. خبرهای خوبی در راه است. احتمالا امشب یکی از آن خبرهای خوب را خواهید شنید و حال و هوایتان بهتر از قبل خواهد شد.
آذر
قدم در راهی گذاشته‌اید که انرژی زیادی از شما می‌گیرد. بدانید که برای رسیدن به موفقیت باید مشکلات و موانع را یکی یکی برطرف کرده و از سختی‌‌ها نترسید. کمک دیگران را نیز بپذیرید تا بتوانید آسان‌تر پیش بروید. اگر در مسیری قرار گرفتین که خودتان تشخیص می‌دهید به موفقیت شما کمک می‌کند ولی دیگران شما را از آن منع کرده و ناامیدتان می‌کنند، جسارت داشته باشید و تردید را کنار بگذارید و به آنچه عمل کنید که قلب و ذهن خودتان تاییدش می‌کند.
دی
حل کردن مشکلات به تنهایی ایده خوبی نیست، شاید دیگران راه حل‌هایی داشته باشند که به ذهن شما نرسیده باشد، پس به نظرات سایر افراد نیز توجه کنید. مدتی است احساس و نگاهتان به زندگی تغییر کرده است شاید عاشق شده باشید و هنوز خودتان باور نکرد‌اید. احساستان را ابراز کنید ولی شتابزده عمل نکنید. قبل از آن شرایط را خوب بررسی کنید تا موقعیت زمانی و مکانی مناسب برای بیان احساس‌تان را پیدا کنید.
بهمن
ممکن است امروز با یک فرد خاص روبرو شوید و مشتاق شوید تا او را بیشتر بشناسید همین باعث خواهد شد تا روز هیجان انگیزی داشته باشید. مراقب باشید زود در مورد دیگران قضاوت نکنید و اگر عادت به این کار دارید آن را کنار بگذارید. اجازه دهید افراد فرصت پیدا کنند تا خود واقعی‌شان را نشان دهند. موفقیت‌های مالی در پیش رو دارید و زندگیتان در جهتی مثبت تغییر خواهد کرد.
اسفند
بالاخره دستمزد تلاش‌هایتان را خواهید گرفت و به حقتان در مسائل مالی خواهید رسید. خرج کردن پولی که با تلاش خودتان به دست بیاید، بسیار لذت بخش است. نگرانی‌ها و استرس‌های خود را کنار بگذارید و مطمئن باشید موضوعی که شما را آزار می‌دهد به زودی حل خواهد شد. به خودتان اعتماد داشه باشید و مطمئن باشید قادرید از پس مشکلات بربیایید. موفقیت مالی و کاری انتظارتان را می‌کشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار