«شلوک» و «شاهرخ خان» هنوز مهمان صحنه تئاتر اصفهان هستند

تئاتر «شلوک» و تئاتر کمدی «شاهرخ خان» هنوز میزبان چشمان تئاتر دوستان هستند.

تئاتر «شلوک» و تئاتر کمدی «شاهرخ خان» هنوز میزبان چشمان تئاتر دوستان هستند.

به گزارش فارس ، این هفته 3 تئاتر میهمان مردم اصفهان هستند؛ این 3 نمایش همچنان در صحنه بازی خود را اجرا می‌کنند، تئاتر کمدی «شاهرخ خان»، تئاتر «شلوک» و تئاتر «دلشوره» که سطح اصفهان را فرا گرفته بود با نمایش خود مردم را به پای صحنه می‌کشانند و دوستداران تئاتر می‌توانند به مکان‌هان مقرر بروند و از دیدن نمایش خود لذت ببرند.

تئاتر «شلوک» به نویسندگی و کارگردانی ناصر کبیر زاده از 26 آذر ماه به روی صحنه رفته است؛ این نمایش توسط خانه تئاتر حوزه هنری اصفهان در مقابل چشمان مردم همه روزه نمایش خود را اجرا می‌کنند.

تئاتر «شلوک» تا 14 دی ماه میزبان همه مردم در صحنه نمایش خود است، همچنین بازیگران این تئاتر سید کمال اسماعیلیان و محسن فاضلی هستند، این نمایش از ساعت 19 مردم را دعوت به تماشای خود در خیابان آمادگاه، روبروی هتل عباسی، سالن سوره حوزه هنری می‌کند، کسانی که مایل به تماشای این نوع تئاتر هستند باید به سالن سوره حوزه هنری مراجعه کنند و به تماشای نمایش خود بنشینند.

آمفی تئاتر هنرستان هنرهای زیبا تئاتر کمدی «شاهرخ خان» را از 25 آبان ماه برگزار کرده است؛ این نمایش تا 15 آذر ماه بر روی صحنه رفته بود ولی به دلیل استقبال بیش از حد این تئاتر کمدی تا 11 دی ماه تمدید شده است.

کارگردان این تئاتر کمدی مجید کاشی فروشان است؛ این نمایش از ساعت 19:30 آغاز به بازی می‌کند و تئاتر دوستان می‌توانند در این ساعت به خیابان مطهری، حدفاصل خیابان شمس آبادی، هنرستان هنرهای زیبا، سالن آمفی تئاتر بروند و پای صحنه نمایش خود بنشینند و از آن لذت ببرند.

جهانبخش سلطانی نویسنده و کارگردان تئاتر «دلشوره» است؛ این نمایش از 6 دی ماه تا 5 بهمن ماه از ساعت 19:30 اجرای خود را آغاز کرده‌اند و ادامه دارد، مکانی که برای این نمایش در نظر گرفته شده پل ابوذر، ابتدای خیابان توحید، مجموعه فرشچیان، سالن سینما است برای تماشا باید به این مکان مراجعه شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار