اول اسفند؛ مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان کوتاه زاینده‌رود

آخرین مهلت ارسال آثار به سومین دوره جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده‌رود تا اول اسفنداست.

آخرین مهلت ارسال آثار به سومین دوره جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده‌رود تا اول اسفنداست.

به گزارش صداوسیما ؛ دبیر علمی جشنواره داستان کوتاه زاینده‌رود گفت: در این دوره از جشنواره، بخش ویژه داستان‌های دانشجویان خارج از کشور در کنار بخش مینی مال یا داستان کوتاه کوتاه نیز در نظر گرفته شده است.
سیاوش گلشیری افزود:برای بخش آزاد، زاینده‌رود و دانشجویان خارج از کشور، ۵۰۰۰کلمه و برای بخش مینی مال، ۱۰۰کلمه در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه آثار ارسالی نباید در جای دیگری منتشر شده باشد.
وی با بیان اینکه دانشجویان در انتخاب موضوعات آزاد هستند گفت: علاقه مندان آثار خود را تا اول اسفند به نشانی اینترنتی reg.jdisf.ac.ir ارسال کنند.
گلشیری افزود: در بخش آزاد، برای نفر اول ۴۰میلیون ریال، نفر دوم ۳۰میلیون ریال و نفر سوم ۲۰میلیون ریال در نظر گرفته شده و به نفرات چهارم تا هفتم نیز جوایزی اهدا می‌شود. در بخش زاینده‌رود، ۳۰میلیون ریال، داستان کوتاه کوتاه، یک میلیون ریال و دانشجویان ایرانی خارج از کشور هم یک میلیون ریال جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه روند داوری آثار اعلام می شود گفت: برای این دوره از جشنواره داورانی انتخاب می‌شوند که هم با دانشگاه در ارتباط بوده و هم در زمینه ادبیات و نقد ادبی صاحب‌نام باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار