تیم جوانی داریم و در فکر صدرنشینی نیستیم

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: میانگین سنی تیم ما هم‌اکنون 18 سال است، این بدین معناست که تیم ما یک تیم جوان محسوب می‌شود و کم‌تجربه است، سعی می‌کنیم حداقل در بین تیم‌های سوم تا چهارم قرار بگیریم.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: میانگین سنی تیم ما هم‌اکنون 18 سال است، این بدین معناست که تیم ما یک تیم جوان محسوب می‌شود و کم‌تجربه است، سعی می‌کنیم حداقل در بین تیم‌های سوم تا چهارم قرار بگیریم.

اعظم قینانی امروز در گفت ‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت تیم خود اعلام کرد: با توجه به شرایطی که در دوره رفت لیگ برتر هندبال کشور رقم خورد هم‌اکنون در رده پنجم جدول لیگ قرار داریم اما اگر شرایط فعلی به شکل مطلوبی ادامه‌دار باشد امیدوار هستم با شکست رقیبان جایگاه بهتری را کسب کنیم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه سپاهان در لیگ جاری به دنبال صدرنشینی نیست، افزود: میانگین سنی تیم ما هم‌اکنون 18 سال است، این بدین معناست که تیم ما یک تیم جوان محسوب می‌شود و کم تجربه است، مجموعا با صحبت‌های انجام شده سعی می‌کنیم که جایگاهی که سال قبل به‌ دست آورده‌ایم را تغییر دهیم و حداقل در بین تیم‌های سوم تا چهارم قرار بگیریم.

قینانی در خصوص جوان بودن تیم هندبال سپاهان افزود: بازیکنان حال حاضر تیم هندبال سپاهان بازیکنانی هستند که نزدیک به سه سال است زیر نظر من تمرین می‌کنند؛ کار با بازیکنان جوان بسیار سخت است زیرا اکثر آن‌ها دانش آموز هستند و مدام با مشکلات تحصیلی مواجه‌اند.

وی اضافه کرد: با حمایت آموزش و پرورش مقداری از فشار تحصیلی بازیکنان کاسته شده است اما هنوز مشکلات وجود دارد؛ علاوه بر مشکلات تحصیلی بازیکنان سپاهان به دلیل اینکه دارای تجربه و سن کمی هستند هنوز با شرایط قهرمانی و حرفه‌ای فاصله دارند، با این وجود قول خواهم داد که در آینده نزدیک از دل این تیم هندبالیست‌ها بسیار خوبی خارج شوند.

قینانی در خصوص کیفیت حمایت‌های باشگاه سپاهان از تیم هندبال بانوان اذعان داشت: سال اول است که مجموعه سپاهان تیم داری در هندبال بانوان را پس از چند سال پذیرفته است، سپاهان سال گذشته به دلیل سن کم بازیکنان تیم، حق داشت که تیم هندبال را مورد حمایت قرار ندهند و از نام بزرگ سپاهان دفاع کند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان افزود: سپاهان پس از پذیرفتن اینکه در هندبال تیم داری کند شرایط خوبی را مهیا کرده است اما تا رسیدن به شرایط مطلوب نیاز به زمان بیشتری است.

سرمربی هندبال سپاهان، پیرامون دیدار هفته قبل تیم خود و پیروزی مقابل نفت و گاز گچساران اضافه کرد: در دیدار رفت سپاهان و نفت و گاز گچساران تیم ما به اشتباهات خودمان باختیم، شرایط تیم ما خاص است و در بازی رفت روند بازی به شکلی شد که ما اشتباه بر روی اشتباه می‌کردیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در دور برگشت با توجه به تغییرات روحی روانی که در تیم ایجاد شد در بازی برگشت مقابل گچساران به بهترین شکل برگزار شد و توانستیم از سد این تیم عبور کنیم.

قینانی در خصوص دیدار هفته آینده تیم خود مقابل هیأت هندبال البرز افزود: تیم البرز از لحاظ رده سنی بسیار به تیم ما نزدیک است و همین موضوع باعث خواهد شد کار سختی را در پیش داشته باشیم اما در نهایت امیدوارم که از البرز با دست پر خارج شویم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار