مسئولان مراقب سخنان آنان ابزاری برای سوء استفاده دشمن نشود

امام جمعه زاینده رود گفت: هر مسئولی که با سکوت، سخن و یا عملکرد خود؛ بهانه به دست دشمن داده دشمن را امیدوار کندو یا به دشمن گرا دهد و زمینه نفوذ دشمن را فراهم کند؛ در حقیقت خائن به انقلاب، به نظام و این مرز و بوم و به یقین منفور ملت است.

امام جمعه زاینده رود گفت: هر مسئولی که با سکوت، سخن و یا عملکرد خود؛ بهانه به دست دشمن داده دشمن را امیدوار کندو یا به دشمن گرا دهد و زمینه نفوذ دشمن را فراهم کند؛ در حقیقت خائن به انقلاب، به نظام و این مرز و بوم و به یقین منفور ملت است.

حجت السلام حسن صفرزاده تهرانی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر زاینده رود با اشاره به فرا رسیدن 29 دی روز حماسه و ایثار مردم لنجان اظهار کرد: 29 دی روز حماسه و ایثار مردم شریف، مسلمان و انقلابی شهرستان لنجان بوده و روز شهادت و دلدادگی، جوانمردی و آزادگی، سربلندی و بالندگی، عشق و ایثار و در یک کلام روز افتخارات بزرگ مردم این خطه شهید پرور است.

وی افزود:29 دی روزی است که شهر به شمیم رایحه 45 شهید والا مقام عملیات کربلای 5 در سال 1365 مطهر شد و امید است با حفظ روحیه انقلابی، بتوانیم از آن افتخارات بزرگ و بی مانند، پاسداری کنیم و با فرهنگ سازی آن را به فرزندانمان منتقل نماییم و برای آیندگان این میراث گرانبها را به یادگار بگذاریم و در همه عرصه ها این روحیه را بروز و ظهور دهیم.

وی با اشاره دشمنی استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: انقلاب و نظام چهار محور اصلی انقلاب و اسلام، رهبری، مسئولان و مردم دارد و برهمین اساس دشمن در این محورها در حال دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه شهر زاینده رود با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با نظام، انقلاب و اسلام ناب محمدی، اضافه کرد: دشمن با کتمان موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب، با تاریک و مبهم نشان دادن آینده، با القاء شكست در برنامه ‏هاى اقتصادى نظام، به بن ‏بست رسیدن نظام، قریب الوقوع بودن فروپاشی نظام، کتمان حقایق، وارونه نشان دادن واقعیت ها، سیاه‌نمایی، با بزرگ نمائی مشکلات و در صدد شکست نظام و انقلاب است.

وی عنوان کرد: دشمنان با راه اندازی جنگ روانی، بمباران اطلاعات و انتشار اطلاعات غلط، انتشار دروغ های بی‌اساس، نفوذ در بدنه نظام، جابجا كردن جاني و شهید، تروریست و خادم، با ترویج افکار مخرب، با اخلالگرى، ایجاد اغتشاش، با تحریک و حمایت فتنه گران و آشوبگران، با تهدید و تحریم به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام است از این رو باید هوشیار بود.

صفرزاده تهرانی بیان کرد:امروز دشمنان با اتهام های واهی خود به مسئولان لایق، اختلاف‌افکنی، آلوده کردن مسئولین به اشرافی‌گری، راحت‌طلبی، رشوه خواری، رانت خواری، لابی گری؛ درصدد تخریب چهره‌های نظام است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد تنگناها و فشارهای اقتصادی و معیشتی، بزرگ‌نمایی مشکلات، فریب افکار عمومی، ناراضی نشان دادن و نا امید ساختن مردم، ایجاد اضطراب، ایجاد بدبینی به نظام، ایجاد بی‌اعتمادی به مسئولین و دستگاه‏هاى مسئول در صدد ایجاد گسل بین مردم و مسئولین و جدا کردن مردم از نظام و انقلاب است و این مهم بصیرت افزایی مردم و مسئولان را می طلبد.

امام جمعه شهر زاینده رود گفت: دشمن با سست کردن جوانان از طریق شبهه افکنی های پی‌درپی، اعتیاد، مسائل جنسی و در نهایت فروپاشی بنیان خانواده در صدد نابودی جوانان این سرزمین بوده و باید با آگاه سازی و بصیرت افزایی این تطوئه شوم دشنان را نیز با شکست مواجه کرد.

وی با بیان اینکه نباید با رفتار خود دشمن را امیدوار کنیم، تصریح کرد: هر مسئولی که با سکوت، سخن و یا عملکرد خود؛ بهانه به دست دشمن داده دشمن را امیدوار کندو یا به دشمن گرا دهد و زمینه نفوذ دشمن را فراهم کند؛ در حقیقت خائن به انقلاب، به نظام و این مرز و بوم و به یقین منفور ملت است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار