محمودی: مقابل ملوان به دنبال پیروزی هستیم

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: امیدواریم اتفاقات فوتبالی به گونه‌ای رقم بخورد که بتوانیم به رده دوم جدول برسیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: امیدواریم اتفاقات فوتبالی به گونه‌ای رقم بخورد که بتوانیم به رده دوم جدول برسیم.
بیان محمودی در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره بازی حساس تیم‌ فوتبال بانوان ذوب‌آهن برابر ملوان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: فکر می‌کنم تقابل ما با ملوان، بازی بسیار خوبی از آب دربیاید و تماشاگران شاهد رقابت زیبایی باشند. ملوان بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و مریم ایراندوست سرمربی این تیم، مربی بسیار بادانش و با اخلاقی است.
وی در ادامه از آمادگی بالای بازیکنانش برای بازی مقابل ملوان خبر داد و گفت: در هر بازی برای کسب 3 امتیاز به زمین می‌رویم و در مقابل ملوان نیز قطعاً به دنبال پیروزی هستیم. در این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ و امیدواریم که دست پر از زمین خارج شویم و اتفاقات فوتبالی نیز به گونه‌ای رقم بخورد که بتوانیم به رده دوم جدول برسیم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن درباره شرایط جسمی بازیکنان ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: 2 بازیکن مصدوم داریم که شرایط آنها برای بازی کردن هنوز مشخص نشده و احتمال دارد که به بازی با ملوان نرسند، اما سایر یازیکنان وضعیت خوبی دارند.
محمودی درباره جایگاه ذوب‌آهن در پایان فصل افزود: قطعاً نگاه ما به قرار گرفتن در بین 3 تیم نخست جدول است. امسال نتوانستیم بازیکن چندانی جذب کنیم و 3 بازیکن را نیز از دست دادیم، اما با تکیه بر برنامه‌ریزی و تمرینات مداوم در کنار امکانات مناسبی که باشگاه در اختیار ما قرار داده است، توانستیم شاهد روند رو به رشد تیم باشیم و قطعاً این روند ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار