مسلمان: امیدوارم با قهرمانی هواداران را خوشحال کنیم

هافبک جدید تیم فوتبال سپاهان می‌گوید: افتخار هر بازیکنی است که با قلعه‌نویی کار کند و از پیوستن به سپاهان که شانس اول قهرمانی است خوشحالم.

هافبک جدید تیم فوتبال سپاهان می‌گوید: افتخار هر بازیکنی است که با قلعه‌نویی کار کند و از پیوستن به سپاهان که شانس اول قهرمانی است خوشحالم.
محسن مسلمان در گفت‌و‌گو با ایسنا در خصوص علت جدایی از باشگاه ذوب‌آهن اظهار کرد: جدایی از ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت. باشگاه درخواست جدایی کرد و من هم با رضایت کامل و دوستانه از این باشگاه جدا شدم.وی درباره اینکه چرا با وجود پیشنهاد سپاهان در همان اول فصل، به تیم همشهری رفت گفت: مشکلاتی پیش آمد که قسمت نشد اما خیرتی بود تا در نیم فصل به این باشگاه اضافه شوم و اکنون هم بسیار خوشحال هستم که به باشگاه سپاهان آمده‌ام و از نیم فصل می‌توانم در سپاهان بازی کنم.
هافبک تیم فوتبال سپاهان درباره کار کردن با قلعه‌نویی اظهار کرد: اعتقاد دارم یکی از افتخارات هر بازیکنی این است که با قلعه‌نویی کار کند اما من تاکنون قسمت نشده بود تا با ایشان کنم اما خداراشکر اکنون توانستم به تیم سپاهان بیایم و با ایشان کار کنم.
وی درباره تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: این تیم در لیگ امسال شانس اول یا دوم قهرمانی است و با بازیکنان خوب و باکیفیتی که در اختیار دارد امسال به راحتی می‌تواند قهرمانی لیگ را به دست بیاورد و من هم به عنوان عضو کوچکی در این تیم تمام تلاشم را برای این هدف انجام خواهم داد و امیدوارم بتوانم تاثیرگذار باشم.
مسلمان در ادامه گفت: امیدوارم هواداران تیم را حمایت کنند و انشاالله در پایان با قهرمانی لیگ بتوانیم خوشحالشان کنیم.
وی در پایان درباره مدت قرارداد خود با سپاهان گفت: قرارداد من با این تیم تا پایان فصل است و اگر آقای قلعه‌نویی سال آینده نیز در این تیم بمانند من هم تمدید خواهم کرد.

ارسال نظر