کلیدواژه «فتنه 98» برای استفاده در انتخابات مجلس ساخته شده است

امام جمعه باغبادران گفت:یکی از ابزارهای این فشار سیاسی و فتنه برنامه ریزی برای انتخابات 98 خواهد بود و مجلس باید مواظب باشد تا میدان را برای چنین مسائلی باز نگذارد.

امام جمعه باغبادران گفت:یکی از ابزارهای این فشار سیاسی و فتنه برنامه ریزی برای انتخابات 98 خواهد بود و مجلس باید مواظب باشد تا میدان را برای چنین مسائلی باز نگذارد.

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه باغبادران اظهار کرد: با نگاهی کوتاه به دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد انقلاب به تعبیر رهبرانقلاب می توان دستاوردهاى نظام سیاسى را براساس سه مؤلفه اهداف، موانع و امكانات سنجید.

وی افزود: جمهوری اسلامی علی رغم اینکه استکبار جهانی را از ابتدای پیروزی مقابل خود دید و مستکبران جهان موانع بسیار زیادی را برای شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی کردند و امکانات کشور را نیز با جنگ و انواع فتنه ها محدود کردند اما امروز ایران اسلامی در جایگاه های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی و...رشد کرده و به قله های رفیع دست یافته است.

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، ما توانستیم حاکمیت دینی را در کشور محقق کنیم، شعار دین وحرکت در مسیر دین را در حاکمیت کلید بزنیم در حالی که کسی در عالم جرات نمی کرد نامی از دین وتفکر دینی به طور رسمی وحاکمیتی به زبان جاری کند اصلا اعتقاد انان این بود که دین نمی تواند مردم را مدیریت کند و باید غرب وشرق عالم را مدیریت کنند.

وی ادامه داد: دستاورد بزرگ دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی تحقق تفکر مرد سالاری دینی است، یعنی مردم می تواند نسبت به اینده خود در چارچوب نظام اسلامی صاحب ایده باشند و خودشان برای کشور واینده شان تصمیم گیری کنند و این مهم در سایه اسلام محقق شد.

فرهنگ اضافه کرد: امروز در جهان مردم ابزار حکومت ها هستند، دولت ها مردم را برای بقای خود می خواهند نه برای مردم از این رو مسئولان باید قدر مردم را بدانند چراکه ملت ایران همیشه پای ارمان های انقلاب مانده اند و پای شما را به حضور در مسئولیتی در کشور باز کردند و این ظلم بزرگی است که حالا که وقت خدمت به انان است از انها غافل باشید و به خود کنید.

وی عنوان کرد: دستاورد دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی قطع وابستگی به شرق وغرب بود، یعنی زمانی در این کشور شاه مملکت به طور مستقل نمی توانست تصمیم گیری کند و باید هر کاری را با هماهنگی اربابانش انجام می داد، اما انقلاب اسلامی کاری کرد که مردم و نظام خودشان تصمیم می گیرند وهمه دشمنی دشمنان وعصبانیت انان در همین مسئله خلاصه می شود.

امام جمعه باغبادران بیان کرد: از دستاوردهای دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی، استقلال سیاسی به معنای واقعی تحت تاثیر قرار نگرفتن اجانب بوده همچنین ازادی اندیشه و ابراز عقیده از دیگر دستاوردها انقلاب به شمار می آید و باید بدانیم اسلام در چارچوب حفظ ارزشها ومقدسات اجازه ابراز عقیده ونظر را داده است اما نباید از این فضای باز سو استفاده شود و مقدسات هدف گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی نباید دهان منقدان را بست چراکه انتقاد سازنده باعث رشد و بالندگی نظام مخصوصا دولت ها است، همچنین نباید مثل تفکرات غرب خبرنگاری را بخاطر حق گوئی به زنجیر کشید،از سوی دیگر دولتمردان باید در عمل ثابت کنند اجازه نقد به منتقدین دلسوز می دهند نه اینکه بگویند نقد کنید ولی در رفتار به بایکوت و تمسخر منتقدان و دلسوز بپردازند.

فرهنگ افزود: وقتی مطرح می شود برجام برای کشور به جز خسارت چیزی نداشت به دلیل آن است که باید مواظب باز شدن تفکرات غرب گرائی در غالب تصویب لوایح ذلت بار باشید و قطعا نقد کارشناسانه به نفع شما خواهد بود.

وی با اشاره به کلید واژه فتنه 98 تصریح کرد: نسبت به فتنه احتمالی 98 باید سوال کرد که ایا این کلید واژه تنها یک هشدار بود یا واقعیت است که مواظب باید باشیم، در پاسخ باید گفت در این حوزه دو دیدگاه کلی وجود دارد عده ای آن راه با سکوت، بی اهمیت جلوه داد ه اندو عده ای با احساس تکلیغ، وظیفه تبیین و تشریح را انتخاب کرده اند.

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: با توجه به هشدار جدی مقام معظم رهبری و همچنین تشکیل کارگروه ویژه در وزارت امور خارجه امریکا با بودجه 240 میلیون دلاری و تفسیر کنندگان پروژه 2020 باید توجه داشت، تا سال 2020 میلادی فتنه اصلی کلید خواهد خورد و فتنه های 78 و88 مقدمه ان بوده است از این رو تمرکز پروژه 2020 بر تغییر قانون اساسی بوده لذا یکی از ابزارهای این فشار سیاسی و فتنه برنامه ریزی برای انتخابات 98 خواهد بود و مجلس باید مواظب باشد تا میدان را برای چنین مسائلی باز نگذارد.

وی با اشاره به اینکه 9بهمن؛شهادت سردار غلامحسین افشردى معروف به «حسن باقرى»است گفت: سردار غلامحسین افشردى مغز متفکر ونابغه ای در دفاع مقدس بود که 28 ماه در جنگ حضور داشت ولی به تعبیر سردار سلیمانی او تربیت کننده ما ونقش او مثل نقش شهید بهشتی در انقلاب بود.

فرهنگ عنوان کرد: رهبرانقلاب این شهید والا مقام را که در حزب جمهوری اسلامی بود کشف ومعرفی کرد و با تلاش ایشان واحد اطلاعات عملیات در سپاه تاسیس شد و از صفات مهم او اخلاص درعمل بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار