رونمایی از پوستر جدید فیلم سرخ پوست

در آستانه اکران فیلم سینمایی سرخ پوست در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از پوستر جدید این فیلم با عکسی از پریناز ایزدیار و نوید محمدزاده رونمایی شد.

در آستانه اکران فیلم سینمایی سرخ پوست در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از پوستر جدید این فیلم با عکسی از پریناز ایزدیار و نوید محمدزاده رونمایی شد.
سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی یکی از فیلمهای بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر است که با داستان و گریم های متفاوت بازیگرانش در این جشنواره حضور دارد.
در آستانه اولین نمایش سرخ پوست در جشنواره فجر 37 از پوستر جدید این فیلم سینمایی با بازی پریناز ایزدیار و نوید محمدزاده رونمایی شد.
فیلم سینمایی سرخ پوست از اولین روز جشنواره فجر در سینما فرهنگ و استقلال اکران خود را آغاز میکند ، در استانه اکران این فیلم عکسی از پوستر جدید آن منتشر شد.
پریناز ایزدیار و نوید محمدزاده در فیلم متری شیش و نیم هم با هم همبازی هستند و با این دو فیلم مشترک به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر میروند.
در خلاصه داستان فیلم سرخ پوست آمده است: سال1347، یک زندان قدیمی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعه ی شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدیدند...
بازیگران فیلم سرخ پوست عبارتند از : نوید محمدزاده ، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی،ستاره پسیانی و حبیب رضایی با حضور مانی حقیقی ترکیب بازیگران اصلی سرخ پوست را تشکیل می دهند.
عوامل ساخت فیلم سرخ پوست عبارتند از :مجری طرح و سرمایه گذار محمد صادق رنجکشان ، مدیر فیلمبرداری:هومن بهمنش، مدیر تولید:مهدی بدرلو ، طراح چهره پردازی:ایمان امیدواری، طراح صحنه:محسن نصرالهی، طراح لباس:شیما میرحمیدی، تدوین:عماد خدابخش، صدا:ایرج شهزادی، مدیر جلوه های بصری:جواد مطوری، طراح جلوه های ویژه میدانی:آرش آقابیک، عکاس:محمدبدرلو، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان:علی مردانه، منشی صحنه:فائزه گرکانی، مدیریت رسانه و تبلیغات:آیدا مصباحی.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار