چهل‌سال پس از پیروزی انقلاب؛ ایران همچنان مقاوم‌ در برابر استکبار

امام جمعه باغبادران گفت: اگر باج خواهی های دشمن در برجام نتوانسته است نظام را تسلیم کند بخاطر پشتیوانه ای معنوی و مادی از جمله مسائل نظامی وموشکی است والا دشمن الان امتیازات زیادتری را از ایران می گرفت.

امام جمعه باغبادران گفت: اگر باج خواهی های دشمن در برجام نتوانسته است نظام را تسلیم کند بخاطر پشتیوانه ای معنوی و مادی از جمله مسائل نظامی وموشکی است والا دشمن الان امتیازات زیادتری را از ایران می گرفت.

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه باغبادران اظهار کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب معنوی وارزشی است، اگر بخواهیم به دستاوردهای ارزشی انقلاب که مهمترین دستاوردهای نظام است اشاره کنیم باید در بین حوزه ها ودانشگاه دو مرکز مهم علمی برویم و ببینیم علی رغم تبلیغات وسیع دشمن وهجمه های مخرب فرهنگی از طریف فضای مجازی وشبهات متعددی که وجود دارد جوانان چطور درمراسمات مذهبی از هر نوع سلیقه ای شرکت می کنند.

وی افزود: برگزاری اعتکاف ها حضور در مراسمات عزاداری در طول سال مراسمهای جشن های مذهبی وملی اقبال جوانان به فرهنگ ایثار وشهادت که نمونه ان را در صف طولانی تقاضای جوانان برای دفاع از حریم ولایت وامامت را می توان مثال زد اینها گوشه ای از این دستاوردهای معنوی است.

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: اگر جمهوری اسلامی نبود ایران نیز مثل همه کشورها، حریمی برای مقدسات به کلی نبود امروز هنوز مقدساتی مثل فرهنگ شهادت وایثار ولایت ورهبری ومقدسات اسلام مورد احترام است ومردم ما نسبت به هتک حرمت به این مسائل موضع می گیرند نمونه اش خروش مردم علیه فتنه گران در 9 دی بود که فهمیدند هدف دشمن مقدسات است.

وی با اشاره به دستاوردهای اقتصادی ومعیشتی گفت: متاسفانه مردم گرفتار فتنه اقتصادی از طرف غرب وبعضی ساده لوحان وحتی مغرضان داخلی هستند و ما اعلام می کنیم شان وجایگاه ومنزلت ملتی که جان خود را کف دست گرفتند وانقلاب کردند ودر همه صحنه ها بدون توقع حاضر شدند این نیست که در صف ها ی طولانی برای مقداری اقلام خوراکی صف بکشند و خوراک برای بیگانگان درست شود.

فرهنگ ادامه داد:امام خمینی(ره) فرمود این مملکت ازآن پا برهنگان است و انان نباید برای تکه نانی در این صف ها بایستندایا خود مسئولان حاضر هستند مثل مردم در این صفوف قرار بگیرند، ایا مصرف سفره شما مثل مردم است؟از این جهت باید فکری به حال این وضعیت کرد.

وی اضافه کرد: علی رغم این بی تدبیری ها که اقتصاد و معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده، نباید با چند مشکل اقتصادی که قابل توجه هم هستند اصل خدمت نظام در مسائل اقتصادی را نادیده گرفت ما ان قدر استعداد وزمینه رشد اقتصادی در کشور داریم که نسبت به بیگانگان بی نیاز شویم.

امام جمعه باغبادران عنوان کرد: دستاوردهای عمرانی وسازندگی نیز با نگاهی گذرا به خدمات قبل از انقلاب و بعد از انقلاب در از جمله حاملهای انرژی و جاده سازی در دورترین نقاط کشور اتفاقات بزرگی رخ داده و از سوی دیگر در مورد دستاوردهای نظامی نیز امروز نظام جمهوری اسلامی در منطقه حرف اول را می زند و این در حالیست که زمانی ایران در زمینه موشک حرفی برای گفتن نداشت.

وی بیان کرد: اگر باج خواهی های دشمن در برجام نتوانسته است نظام را تسلیم کند بخاطر پشتیوانه ای معنوی و مادی از جمله مسائل نظامی وموشکی است والا دشمن الان امتیازات زیادتری را از ایران می گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار