روز چهارم، روز سالن‌های مملو از جمعیت

چهارمین شب از شب‌های نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان که همزمان با سی و هفتمین دوره جشنواره در تهران برگزار می‌شود یکی از شلوغ‌ترین شب‌های برگزاری جشنواره در اصفهان بوده است.

چهارمین شب از شب‌های نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان که همزمان با سی و هفتمین دوره جشنواره در تهران برگزار می‌شود یکی از شلوغ‌ترین شب‌های برگزاری جشنواره در اصفهان بوده است.
به گزارش ایسنا، در این شب شاید پخش فیلمهای پر حاشیه جشنواره سی و هفتم مزید بر علت بوده است که جمعیت قابل توجهی در برابر گیشه‌های خرید بلیط صف بکشند. فیلم‌هایی چون رد خون(ماجرای نیم روز 2)، شبی که ماه کامل شد و متری شیش و نیم فیلم‌هایی بودند که در این شب در سیتی سنتر اکران می‌شدند و همه سانس‌های این مجموعه با ظرفیت کامل اکران رفتند.
آنچه شب گذشته رخ داد توقف پخش فیلم متری شیش و نیم در سالن اصحاب رسانه و هنرمندان بود که دستور از تهران صادر شده و اجازه اکران آن داده نشد، اما همزمان مردم برای خرید بلیط سانس 23 این فیلم صف کشیده و تمامی بلیط‌های این سانس ظرف مدت 20 دقیقه حضوری به پایان رسید، اما این پایان ماجرا نبود. خواهش بسیاری از مردم برای حرید این بلیط حتی بدون صندلی و درخواست حرید بلیط در راه پله موجب شد تا فشارها موجب فروش بلیط راه‌پله نیز انجام بگیرد. جمعیت استقبال کننده از فیلم" متری شیش و نیم" که پخش یا عدم پخش آن تا لحظه آخر مشخص نبود به حدی بود که سالن اصلی که بیش از 700 نفر ظرفیت دارد مملو از جمعیت باشد و حتی یک جای خالی در سالن پیدا نشود. هماهنگی‌های لازم برای پخش فیلم موجب شد تا فیلم ساعت در نخستین ساعات بامداد به روی پرده برود.
رضا دهقانی مدیراجرایی نهمین جشنواره فیلم فجر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: تا پایان روز چهارم جشنواره در اصفهان میزان استقبال نسبت به سال گذشته افزایشی دو برابری داشته است و امشب استقبال از فیلم‌ها به واسطه نام فیلم های اکران شده بی نظیر است.
وی افزود: اگر تاخیری در برگزاری فیلم‌ها پیش می‌آید به این دلیل است که KDM فیلم‌های ارسالی از تهران برای اکران در آخرین لحظات پیش از اکران به دست اصفهان می‌رسد و ممکن است کاهی این KDMها باز نشود و فیلم با تاخیر شروع شود.
مدیراجرایی نهمین جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: در خصوص تعویض فیلم‌ها باید گفت که این اتفاق نیز به دلیل همان ناهماهنگی‌هایی است که در ارسال فیلم به اصفهان می‌شود و واقعا مجموعه برگزار کننده در اصفهان آماده اکران سر موقع فیلم‌ها هستند البته برخی فیلم‌ها نیز ملاحظاتی دارد که باید تا آخرین لحظه با مدیران ارشد جشنواره در تهران هماهنگ شود. به گزارش ایسنا، در پایان روز چهارم قطعاً بهترین روز اکران از نظر فیلمهای پخش شده بود و تماشای فیلم‌هایی از کارگردانان جوان سینمای ایران جذابیت دوچندانی داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار