اصفهان ظرفیت زیادی در تولید فیلم‌های ژانر کودک دارد

رئیس حوزه هنری اصفهان گفت: در اصفهان ظرفیت زیادی برای تولید فیلم کودک وجود دارد و ما در جلساتی که با مسئولان فرهنگی داشتیم، قرار است در سال آینده اصفهان به صورت جدی در تولید فیلم کودک و نوجوان ورود کند.

اصفهان ظرفیت زیادی در تولید فیلم‌های ژانر کودک دارد

مهدی احمدی فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به برگزاری سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان اظهار داشت: در اصفهان ظرفیت زیادی برای تولید فیلمکودک وجود دارد و ما در جلساتی که با مسئولان فرهنگی داشتیم، قرار است در سال آینده اصفهان به صورت جدی در تولید فیلم کودک و نوجوان ورود کند.
وی افزود: ظرفیت تولید فیلم ژانر کودک به حدی در اصفهان وجود دارد که یک بخش بزرگ در جشنواره حتما مرتبط با تولیدات هنرمندان اصفهانی باشد.
رئیس حوزه هنری اصفهان با اشاره به اکران فیلم‌ها بیان کرد: باید سطح فیلم‌ها به گونه‌ای باشد که به جشنواره ورود پیدا کند منتها قرار است برای تولید فیلمی بیرون بیاید که در حد و اندازه اکران باشد و به جشنواره نیز راه پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین نکته در انیچشنواره محل اکران فیلم‌ها سالن‌های سینمائی است که قرار است در سینماهای حوزه هنری اکران شود، قرار است حوزه هنری اصفهان در جشنوراه سال آینده حضور فعال‌تری داشته باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار