دولتمردان با غنیمت شمردن حضور مردم در صحنه برای رفع مشکلات اقتصادی آنها تلاش کنند

امام جمعه زرین شهر گفت:دولتمردان با غنیمت شمردن حضور مردم در صحنه برای رفع مشکلات اقتصادی آنها تلاش کنند.

حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی اولین جمعه ماه مبارک رمضان در مصلی بزرگ حضرت ولی عصر(عج) زرین شهر اظهار کرد: قدرت اصلی نظام اسلامی مردم هستند که در همه ی صحنه ها با بصیرت کامل حضور دارند باید دولتمردان وهمه ی مسئولان قدردان این قدرت و نعمت باشند .

وی افزود: همه باید بدانند به فرموده معمار بزرگ انقلاب مردم مستضعف ولی نعمت های این نظام هستند و اگر برخی کشورها مانند عربستان و.... یک درصد از قدرت مردمی ایران را در کشور های خود داشتند هیج نیازی به هزینه های کلان برای حفظ قدرت خود نداشتند .

دولتمردان با غنیمت شمردن حضور مردم در صحنه برای رفع مشکلات اقتصادی آنها تلاش کنند

امام جمعه زرین شهر وفاداری و پیروی از ولایت فقیه را گزینه روی میز ملت ایران دانست و تصریح کرد: اما در ایران اسلامی به برکت اسلام و حرکت امام راحل و ایستادگی وتاکیدات مقام معظم رهبری قدرت حقیقی واقعی نظام مردم هستند و دولت با پشتیبانی همین قدرت مردمی که دارد باید در صحنه های خارجی و بین المللی نقش اصلی خود را بازی کند و در بعد داخلی نیر تمام همت خود را جهت خدمت به مردم به عنوان پشتیبان اصلی خود به کار ببندد .

وی ادامه داد: مسئولان بدانند همیشه در مقابل مردم باید پاسخ گو باشند چراکه همیشه به مردم نیاز خواهند داشت پس برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند .

وفاداری و پیروی از ولایت فقیه گزینه روی میز ملت ایران

باقریان اضافه کرد: اگر امروز دنیا ، ایران را کشوری عزتمند وقدرتمند می داند به خاطر حضور و حمایت مردم از نظام اسلامی و رهبری حکیمانه امام راحل و بعد از رهبری امام خامنه ای است.

وی عنوان کرد: اگر می بینیم ائتلاف بر ضد ایران اسلامی با شکست رو به رو می‌شود و کشورها می دانند نمی توانند قدرت ایران را در نتطقه نادیده بگیرند، اگر عربستان ائتلاف ضد تروریستی راه می اندازد و می خواهد دست خود را از جنایات تروریستی پاک کند و کشورشان را از خون هزاران انسان بی گناه و بی دفاع تطهیر کنند، به همین علت به فکر افتادند تا کشورهای چون ترکیه و قطر را عامل تروریست بداند اما به لطف خدا اختلاف بین کشورهای حاضر در ائتلاف افتاد و نتوانستد توطئه خود را عملی کنند .

امام جمعه زرین شهر بیان کرد: تحقق وعده الهی این است که سست ترین خانه ها ، خانه عنکبوت است واین خانه ای که حاکمان سفاک آل سعود و آل خلیفه و.... برای خود می سازند از خانه عنکبوت هم سست تر است و امروز همه شاهد تحقق این موضوع هستیم که جبهه های مقاومت در همه میدان ها از سوریه ، عراق ، لبنان به پیروزی های خوبی رسیده وبه زودی شاهد پیروزی های یمن و بحرین هم خواهیم بود.

خیال پوچ برخی کشورها و دست در دست آمریکا گذاشتن آنان

وی خاطرنشان کرد: برخی کشورها فکر می کنند دست در دست آمریکا گذاشتن برای انها سود است و امریکا برای خیر خواهی آنها است که از آن کشورها حمایت می کند ، حاکمان این کشورها سخت در اشتباه هستند ذات آمریکا واستکبار بلعیدن است باج خواهی از کشور ها به هر عنوان طریقی است و امریکا می خواهد تمام دنیا را ببلعد و خودش ارباب همه ی جهان باشد .

باقریان متذکر شد: یکی از ویژگی های بارز امام راحل که تا اخرین لحظات عمر خود از ان با تمام وجود دفاع کردند موضوع اسلامیت نظام بود، امام با همه ی جان خود به اسلام اعتقاد داشتند البته باید به این مهم نیز توجه داشت که اسلام فقط به نماز و روزه نیست بلکه اسلام فرهنگ بسیار غنی وریشه داری است که همه ی انبیا الهی برای این فرهنگ غنی کار کردند .

وی تاکید کرد: اسلامی که امام راحل و بعد از ان مقام معظم رهبری از آن حمایت کردند دینی است مبتنی بر عقل و مکتب ، شجاعت و شهامت وباید گفت اسلام خدمات بسیاری را به بشریت نموده و بازهم خدمات خود را به بشر ادامه خواهد داد.

امام جمعه زرین شهر در ادامه به سالروز وفات حضرت خدیجه(س) اشاره کرد و گفت: حضرت خدیجه(س) هرچه داشت به پیغمبر اسلام (ص) بخشید و آن حضرت نیز به اعتراف دوست و دشمن کسی نبود که مال و ثروت بیاندوزد و چیزی برای روز مبادا نگه دارد و هر کس به او روی می آورد، دست خالی برنمی‌گشت .

حضرت خدیجه (س) بانوی بزرگ اسلام

وی ادامه داد: خدیجه(س) که یار غمخوار پیامبر(ص) پیش از بعثت بود، پس از آن هم با تمام وجود حامی افکار و اندیشه های توحیدی او محسوب می شد. در حساس ترین شرایط زندگی پیامبر اسلام(ص)، چه آن زمان که وجود مبارکش در آستانه نزول وحی قرار داشت و همه چیز دگرگون شده بود و چه آن زمان که وحی الهی بر قلب پاکش نازل می شد و جهانی را به لرزه در می آورد، همواره رسول اکرم(ص) را به خوبی درک می کرد .

باقریان اضافه کرد: حضرت خدیجه (س) بانوی بزرگ اسلام است که متاسفانه برای شناساندن خدمات این بانوی بزرگ اسلام ما هیچ کاری نکردیم واین وظیفه ی همه ماست که برای شناساندن ویژگی های حضرت خدیجه درجامعه تلاش کنیم .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار