برای کسب بهترین نتیجه ‌تیراندازی به مسابقات جام‌جهانی آذربایجان می‌رویم‌

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تیراندازی ایران گفت: خستگی مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در تن بازیکنان تیم وجود دارد اما تمام تلاشمان را برای کسب حداکثر میزان آمادگی انجام می‌دهیم تا بهترین نتیجه را در مسابقات جام جهانی برای کشورمان کسب کنیم.

برای کسب بهترین نتیجه ‌تیراندازی به مسابقات جام‌جهانی آذربایجان می‌رویم‌

گلنوش سبقت‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره آخرین شرایطش قبل از مسابقات جام‌جهانی تیراندازی در کشور آذربایجان‌ اظهار داشت: با استراحت کوتاهی پس از رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی چند روزی است که تمرینات خود را برای رقابت‌های جام‌جهانی آذربایجان آغاز کرده‌ایم.
وی تصریح کرد: خستگی مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در تن بازیکنان تیم وجود دارد اما تمام تلاشمان را برای کسب حداکثر میزان آمادگی انجام می‌دهیم تا بهترین نتیجه را برای کشورمان کسب کنیم.
ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تیراندازی ایران گفت: 15 خرداد به کشور آذربایجان اعزام می‌شویم و از 18 خرداد رقابت‌های جام جهانی را آغاز می‌کنم.
وی درباره حریفان ایران در این دوره از رقابت‌ها، بیان کرد: با توجه با این‌که در مسابقات برون‌مرزی و مسابقات المپیک برزیل با اکثر حریفان خود رقابت کرده‌ام با شناخت خوبی پای به این رقابت‌ها می‌گذارم اما قطعا تمام رقبا با بیشترین میزان آمادگی به این مسابقات وارد می‌شوند و کار سختی در پیش داریم.
سبقت‌الهی درباره مسابقات کشورهای اسلامی و کسب عنوان قهرمانی در آن رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها بر خلاف پیش‌بینی‌ها از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و در رشته بادی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدم.
به گزارش تسنیم، مسابقات تیراندازی جام جهانی به میزبانی شهر گالابای آذربایجان و از تاریخ 16 الی 24 خرداد‌ماه با حضور 13 تیرانداز و 2 مربی از ایران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار