۴۰ هزار شهروند اصفهانی در چرخه رقابتی المپیاد ورزش محلات قرار می گیرند

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان اعلام کرد: این سازمان تا پایان سال جاری حدود ۴۰ هزار نفر از جوانان و نوجوانان شهر اصفهان را در چرخه رقابتی المپیاد ورزش محلات قرار خواهد داد.

علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا به برگزاری مسابقات فوتسال جام مولای عرشیان اشاره کرد و گفت: امسال این مسابقات در ۶ سالن اختصاصی سازمان ورزش شامل:میثاق، نصرآباد، ارغوان، قاضی، گل نرگس و کوجان در ۲۲ رده سنی جوانان و نوجوانان به همت سازمان ورزش شهرداری و با همکاری هیأت فوتبال استان اصفهان، در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در سالن های ورزشی جام مولای عرشیان سطح بندی مسابقات و انتخاب نفرات و بازیکنان برتر انجام می شود و پس از پایان مسابقات، علاوه بر اینکه عناوین اول تا سوم مورد تجلیل قرار می گیرند، نیروهای مستعد به باشگاههای فعال استان و کشور معرفی می شوند.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این سازمان تا پایان سال جاری حدود ۴۰ هزار نفر از جوانان و نوجوانان شهر اصفهان را در چرخه رقابتی المپیاد ورزش محلات قرار خواهد داد.

وی یادآور شد: امسال با توجه به اینکه تقویم سازمان ورزش شهرداری اصفهان کلیه رخدادها و رویدادهای ورزشی را در ۴۰ رشته ورزشی پیش بینی کرده، آیین افتتاحیه مسابقات فوتبال گل کوچک از نیمه دوم ماه رمضان آغاز می شود.

قاسمی تاکید کرد: مسابقات فوتبال گل کوچک ویژه شهروندان مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان است که با حضور ۱۵۰ تیم برپا خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار