برخورد خودرو با علمک گاز ختم به خیر شد

با سرعت عمل نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه، برخورد خودرو پژو پارس و شکسته شدن علمک گاز ختم به خیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، مقارن ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه روز گذشته در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه، مبنی بر شکسته شدن علمک گاز و نشت گاز در اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در محله درچه، نیروهای سازمان آتش‌نشانی بلافاصله و در زمان کمتر از ۵ دقیقه به محل حادثه اعزام شدند.
پس از حضور در محل حادثه؛ نشت گاز بواسطه برخورد یکدستگاه خودروی پژو پارس با علمک گاز منزل مسکونی مشاهده می شد که با توجه به حجم بالای گاز خروجی از لوله گاز، امکان اینکه هر لحظه خطر انفجار و آتش سوزی رخ دهد، مکان را تهدید می کرد، لذا محل مورد نظر، توسط نیروهای سازمان ایمن سازی شد و مردم محل نیز متفرق شدند.
آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و سنجش میزان آلودگی هوا با استفاده از تجهیزات و دستگاه گاز تست و با بررسی های اولیه و حفظ اصول ایمنی و با همکاری نیروهای اداره گاز نسبت به مسدود کردن لوله شکسته شده اقدام کرده و آرامش را به ساکنان و اهالی محل باز گرداندند.
آتش نشانان پس از قطع گاز و ایمن سازی محل حادثه و تحویل مورد به مامورین اداره گاز به ایستگاه مربوطه مراجعت کردند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار