فیلم "صنوبر" روایتگر دوران نوجوانی زندگی امام خمینی(ره) در اصفهان اکران می‌شود

مدیر پروژه شب‌های روشن اصفهان گفت: همزمان با سالروز رحلت امام خمینی(ره) فیلم "صنوبر" اثر مجتبی راعی روز یکشنبه ۱۴ خرداد در نگارستان امام خمینی(ره) اصفهان اکران می‌شود.

پژمان نظرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره برنامه‌های اکران فیلم‌های سینمای ایران و جهان در نگارستان امام خمینی(ره) اصفهان اظهار داشت: با همکاری انجمن سینماگران جوان اصفهان، مرکز حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره)، دفتر تخصصی سینمای شهرداری اصفهان و جهاد دانشگاهی فیلم‌های سینمای ایران و جهان در ایام ماه مبارک رمضان در نگارستان امام خمینی(ره) اکران می‌شود.
وی با اشاره به اکران فیلم‌های هنری سینمای اروپا و ژانرهای دفاع مقدس و جنگ در این ماه گفت: همچنین همزمان با سالروز رحلت امام خمینی(ره) فیلم "صنوبر" اثر مجتبی راعی اکران می‌شود.
مدیر پروژه شب‌های روشن اصفهان اضافه کرد: برنامه عصرهای سینما هر روز از ساعت 17 تا 20 به جز ایام شب قدر با حضور منتقدین سینما از جمله سیاوش گلشیری، بهنام تاجمیر، احمدرضا سیستان، مجتبی اسپنانی و سعید محسنی برگزار می‌شود.
به گزارش تسنیم فیلم "صنوبر" محصول سال 1380 سینمای ایران به کارگردانی مجتبی راعی روایتگر نوجوانی حضرت امام خمینی(ره) است که همزمان شده است با آغاز جنگ جهانی اول. در سال 1915 میلادی و علیرغم اعلام بی طرفی ایران در جنگ، روس‌ها از شمال به کشور هجوم آورده و تا قزوین پیشروی می‌کنند و از سوی دیگر انگلستان به مرزهای جنوبی ایران تجاوز میکند.
حسین محجوب، محمود پاک نیت، پریوش نظریه و زهرا سعیدی از بازیگران این فیلم تاریخی هستند که در سلسله نشست‌های عصرهای سینما در نگارستان امام خمینی(ره)، با حضور منتقدان سینمای ایران مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار