جزئیات خدمات اورژانسی در مرقد امام (ره)/استقرار بیمارستان صحرایی

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه بیمارستان صحرایی در حرم مطهر امام خمینی(ره) برپا می‌شود، گفت: ۳۶۰ تکنسین فوریت‌های پزشکی در مراسم ارتحال امام (ره) حضور دارند.

جزئیات خدمات اورژانسی در مرقد امام (ره)/استقرار بیمارستان صحرایی

به گز ارش خبرگزاری ایمنا، پیرحسین کولیوند ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) توسط سازمان اورژانس پوشش داده می‌شود، اظهار کرد: ۱۵۳ دستگاه آمبولانس که ۵۳ دستگاه آمبولا نس از تهران و ۱۰۰ دستگاه آمبولانس از شهرستان‌ها اعزام می‌شوند که آمبولانس‌های شهرستان‌ها در محل عوارضی تهران قم مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه در پوشش این مراسم یک بیمارستان صحرایی ۱۰۰ متری در ضلع شمالی حرم مطهر برپا می‌شود، افزود: در این بیمارستان سه اتاق پزشک و یک داروخانه و یک اتاق تحت نظر پزشکان آقا و یک اتاق نیز تحت نظر پزشکان خانم وجود دارد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور عنوان کرد: یک اتاق ستاد فرماندهی ۲۵ نفره ایجاد و یک چادر ۵۰ نفره در ضلع شرقی حرم مطهر برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه در ضلع شمالی حرم نیز یک چادر ۵۰ نفره برپا می‌شود، گفت : در ضلع جنوبی حرم مطهر نیز یک چادر ۵۰ نفره برپا می‌شود، همچنین یک چادر ۸۰ نفره نیز در عوارضی تهران قم برپا می‌شود .

سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه ۶ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۲ دستگاه موتورلانس و ۸ خودروی فرماندهی این مراسم را پوشش می‌دهند، تصریح کرد: همچنین ۳۶۰ نفر تکنسین فوریت‌های پزشکی که ۱۶۰ نفر از تهران و ۲۰۰ نفر از شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند، این مراسم را پوشش می‌دهند، همچنین در پوشش این مراسم، بالگرد اورژانس نیز در حالت آماده باش قرار دارد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار