همه اهداف تولیدی فولاد مبارکه در سال 1397 محقق خواهد شد

مختار بخشیان با اشاره به این‌که تولید گندله در سال جاری با ۲.۷ درصد افزایش نسبت‌به برنامه، به ۷ میلیون و ۵۰۰هزار تن خواهد رسید، ادامه داد: تولید کلاف گرم از مرز ۶ میلیون و ۴۰۰هزار تن خواهد گذشت که این میزان تولید از برنامۀ هدف‌گذاری شده بیشتر است.

مختار بخشیان با اشاره به این ‌ که تولید گندله در سال جاری با ۲.۷ درصد افزایش نسبت ‌ به برنامه، به ۷ میلیون و ۵۰۰هزار تن خواهد رسید، ادامه داد: تولید کلاف گرم از مرز ۶ میلیون و ۴۰۰هزار تن خواهد گذشت که این میزان تولید از برنامۀ هدف ‌ گذاری شده بیشتر است.وی پیش ‌ بینی تولید محصولات سرد و پوشش ‌ دار تا پایان سال جاری را ۱ ‌ میلیون و ۵۵۵هزار تن و ۴ درصد فراتر از برنامه اعلام و اضافه کرد: شرکت فولاد مبارکه این قابلیت را دارد تا نسبت ‌ به ظرفیت و نیاز بازار در سال آینده نیز رشد تولید داشته باشد.
معاون بهره ‌ برداری فولاد مبارکه یکی از برنامه ‌ های اصلی فولاد مبارکه در سال آتی را تمرکز بر تولید محصولات ویژۀ موردنیاز صنایع نفت و گاز و محیط گاز ترش، افزایش تولید محصولات گرم با ضخامت کمتر از ۲ میلی ‌ متر و محصولات موردنیاز صنایع خودروسازی اعلام کرد.وی گفت: در سال جاری تولید ۵ نوع محصول جدید و با ارزش ‌ افزودۀ بالاتر در دستور کار قرار گرفت و یکی از محصولات بسیار راهبردی و مهم که هم ‌ اکنون هم در حال تولید آزمایشی است، محصولات مورداستفاده در محیط گاز ترش و تولید لوله ‌ های انتقال نفت و گاز است. مختار بخشیان خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه تاکنون به ‌ جز محصولات مذکور، سفارش ‌ های ویژۀ دیگری ازجمله تولید ورق موردنیاز لوله ‌ های انتقال گاز شیرین، انتقالات سیالات و آب را نیز دریافت کرده که پس از تولید، آن ‌ ها را به مشتریان تحویل داده است. معاون بهره ‌ برداری شرکت فولاد مبارکه گفت: سال آینده به ‌ منظور تأمین حداکثری نیاز بازار داخل، شرکت فولاد مبارکه تولید ۷۰۰هزار تن اسلب و ۶میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصولات گرم، سرد و پوشش ‌ دار را هدف ‌ گذاری کرده است. وی در همین راستا از تلاش تمامی کارکنان نواحی و خطوط تولید شرکت و همچنین از پیمانکاران و تأمین کنندگان تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار